لامبورگینی اوراکان زیر تیغ Liberty Walk، تیونر ژاپنی

شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
نام ژاپنی‌ها در صنعت خودروسازی با ساخت اتومبیل‌های کم مصرف و مقرون به صرفه گره خورده است، حال آنکه Liberty Walk تیونری است که به سوپراسپورت‌های تراز اول اروپایی علاقه‌ی وافری دارد و در آخرین اقدام خود، لامبورگینی اوراکان را به زیر تیغ برده است.
تبلیغات

 شاید نام لیبرتی واک به اندازه‌ی تیونر‌های نام‌ آشنایی چون منصوری، گامبالا، هامان، برابوس و شمار دیگری از مطرح‌ترین تیونرهای جهان شناخته شده نباشد، اما تیونر ژاپنی علاقه‌ی زیادی به نام‌های اروپایی دارد و پیش از این نیز سابقه‌ی تیونینگ فراری ۴۵۸ ایتالیا و لامبورگینی آونتادور را می‌توان در کارنامه‌ی آن دید. این تیونر ژاپنی حال به سراغ لامبورگینی اوراکان رفته و اولین تصاویر منتسب به این خودروی تیون شده را منتشر کرده است.

Huracan 1

لیبرتی‌واک به زیبایی هرچه تمام با خطوط بدنه‌ی اورکان بازی کرده و می‌توان تسلط طراحان این کمپانی را ترکیب رکاب‌های جانبی و جلوی خودرو مشاهده کرد. لیبرتی واک علاوه بر اتصال رکاب به طرفین این خودروی زیبا، قسمت زیرین ورودی هوای جلوی خودرو را نیز هماهنگ با رکاب‌ها توسعه داده است. همچنین باید به کاهش بیش از پیش ارتفاع این خودرو نیز اشاره کرد که مرکز ثقل خودرو را در مقایسه با نسخه‌ی استاندارد کاهش داده است. از دیگر تغییرات ایجاد شده می‌توان به دیفیوزر و اسپویلر تعبیه شده در قسمت پشت خودرو اشاره کرد. سامورایی‌ها از رینگ‌های آلیاژی مشکی به‌همراه تایرهای دیوار کوتاه و پهن نقش به جلو راندن این خودروی زیبا را بر عهده خواهند داشت.

Huracan 2

هنوز اطلاعاتی در مورد تقویت قوای محرکه‌ی این خودرو به میان نیامده است. نظر شما در مورد این خودرو پس از تغییرات ظاهری که قرار است روی آن اعمال شود چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات