ساعت هوشمند Moto 360 از امروز با قیمت 250 دلار عرضه می‌شود

جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ساعت هوشمند موتورولا یعنی Moto 360 که مدت‌ها بود منتظرش بودیم سرانجام آماده‌ی عرضه است. پس از حدود ۵ ماه که از رونمایی این ساعت هوشمند گذشته، نسخه چرمی Moto 360 بزودی روانه‌ی بازار مصرف خواهد شد و نسخه‌ی فلزی آن نیز در پاییز امسال آماده‌ی فروش می‌شود.
تبلیغات

 ساعت هوشمند موتورولا از امروز برای سفارش در دسترس خریداران ایالات متحده قرار گرفته و این کاربران می‌توانند با پرداخت قیمت 250 دلار برای سفارش آن به وب‌سایت موتورولا، گوگل پلی و بست‌بای مراجعه نمایند. البته تمام ماجرا به همینجا ختم نمی‌شود و موتورولا اعلام کرده که نسخه‌ی فلزی ساعت هوشمند مدور مبتنی بر Android Wear این شرکت تا پایان پاییز روانه‌ی بازار خواهند شد و احتمالا نسخه‌های فلزی نقره‌ای و مشکی این دستگاه با 50 دلار قیمت بیشتر نسبت به نسخه‌ی مجهز به بند چرمی به فروش خواهند رسید.

DSC 7277-2040.0

البته موتورولا قصد دارد خریداران اولیه‌ی این دستگاه حس خوشایندی داشته باشند؛ بر همین اساس این شرکت بندهای فلزی این ساعت را که قابلیت جایگزینی دارند با دریافت 80 دلار بصورت جداگانه در اختیار خریداران فعلی قرار خواهد داد. البته بند چرمی ارزان‌‌تر بوده و 29.9 دلار هزینه خواهد داشت. در خصوص عرضه به سایر بازارهای جهان نیز گفته شده که Moto 360 تا ماه اکتبر با قیمت 199 پوند وارد بازار بریتانیا خواهد شد و پس از آن در پاییز شاهد حضور آن در کانادا با قیمت 279 دلار خواهیم بود.

DSCF4528-2040.0

جدای از مواد باکیفیت و لوکس و نیز صفحه‌نمایش چشمگیر، نرم‌افزار این ساعت در اغلب بخش‌ها همان Android Wear است که پیش‌تر نیز با آن آشنا شده‌ایم. در این ساعت نیز همان فرمان صوتی OK Google آغازگر عملکرد بوده و همان خصوصیات نمایش اعلان‌ها و پیغام‌ها از دستگاه اندرویدی جفت شده را دریافت خواهیم کرد. اطلاع از پیغام‌ها، ایمیل‌ها، مسیریابی و نقشه، ژست‌های حرکتی، فرمان صوتی و جستجوی گوگل و... از جمله قابلیت‌های این دستگاه هستند که می‌توانید امکان نصب اپلیکیشن‌های متنوع اندروید ور را نیز لحاظ کنید.

DSCF4522-2040.0.0 standard 1025.0

 جدای از ظاهر دستگاه، تنها تغییر مهمی که موتورولا در روند توسعه‌ی Moto 360 از زمان معرفی تا کنون اعمال کرده در اپلیکیشن تناسب اندام خلاصه می‌شود. سنسور ضربان قلب نتایج خود را در شکلی دایره‌ای و زیبا به نمایش می‌گذارد. موتورولا تلاش کرده دارندگان این ساعت هوشمند را از طریق اپلیکیشن سلامت به روزی ۳۰ دقیقه پیاده‌روی متعهد سازد که نتایج مربوط به آن نیز از طریق انیمیشن دایره‌ای زیبا به اطلاع کاربر رسیده و شخص قادر است با کشیدن صفحه، مقدار باقی مانده برای دستیابی به اهداف هفتگی سلامت را زیر نظر بگیرد.

motorola-moto-360-sg-7-600x344
motorola-moto-360-sg-4-600x332

اکنون باید منتظر ماند و دید ال‌جی با ساعت هوشمند دایره‌ای خود که رقیب مستقیم Moto 360 به شمار می‌رود چه سیاستی را در پیش خواهد گرفت.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات