مقایسه گلکسی نوت 4 با گلکسی اس 5

پنج‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷
مطالعه 4 دقیقه
هر دو پرچم دار سال ۲۰۱۴ سامسونگ رونمایی شدند و حالا بازار محصولات اندرویدی با حضور گلکسی نوت ۴ هیجان بیشتری به خود گرفته است. اکنون گزینه‌های در دسترس بیشتری در این بازار حضور دارند که یک سوال مهم را به وجود می‌آورند: شما کدام دستگاه را باید تهیه کنید؟ در ادامه قصد داریم ظاهر و مشخصات دو دستگاه گلکسی S5 و نوت 4 را با یکدیگر مقایسه کنیم.
تبلیغات

 با وجود اینکه نوت ۴ رونمایی شده نمی‌توان لقب "قدیمی" را به اس ۵ نسبت داد. این دستگاه هنوز پرچم‌دار سری S سامسونگ محسوب می‌شود و این شرکت امید فروش زیادی را به این گوشی هوشمند بسته است. با این حال این نوت ۴ است که طراحی بسیار بهبود یافته، رزولوشن فوق‌العاده بالا، پشتیبانی بیشتر از ابزار قلم خود و بسته‌ای عالی برای تولید کنندگان و کسانی که زیاد با نوشتن و قلم کار دارند، تهیه و آماده کرده است.

در طرف دیگر ماجرا اس ۵ قرار دارد که زمان زیادی از عرضه آن نمی‌گذرد و به نوعی رقیب مستقیم آیفون اپل محسوب می‌شود. در تولید محصولات شاخص سامسونگ همیشه شاهد بوده‌ایم که سری نوت‌ این شرکت ویژگی‌ها و مشخصات بالاتری نسبت به سری S دارند، امسال نیز این اتفاق افتاد و سامسونگ هیجان انگیزترین گوشی هوشمند نوت خود را دیروز رونمایی کرد. در نهایت کسانی که اکنون گلکسی S5 خریداری کرده‌اند باید بابت خرید خود ناراحت باشند؟ آیا آن‌ها نیاز به صبر کردن بیشتر برای پرچم‌دار نیمه دوم سال ۲۰۱۴ سامسونگ داشتند؟ در ادامه تصاویر و مشخصات اس۵ و نوت ۴ را با یکدیگر مشاهده خواهیم کرد.

در ادامه تصاویر نوت ۴ سامسونگ را مشاهده کنید:

[widgetkit id=1026]

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات