سونی نسل جدید اکشن کم مینی خود را با قدرت بیشتر و سایز کوچک‌تر نسبت به نسل پیشین معرفی کرد

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از بهترین گجت‌ها برای افراد ماجراجو اکشن‌کم است که با استفاده از آن بتوانند تا ماجراجویی‌های خود را بصورت مصور ثبت کنند. یقیناً یکی از ویژگی‌هایی که باید اکشن‌کم‌ها داشته باشند، سایز کوچک در کنار وزن بسیار سبک است که محصول جدید سونی چنین ویژگی‌هایی دارد و از این‌رو می‌توان از آن به‌راحتی روی کلاه‌خودها و پهپادها بدون نگرانی از وزن و سایز استفاده کرد.
تبلیغات

سونی نسل پیشین این دوربین را در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2014 در لاس‌وگاس پیش‌روی مخاطبان خود قرار داد. حال این کمپانی آخرین نسل از این محصول را با بهبود‌هایی که از مهم‌ترین آن کاهش اندازه‌ و وزن است، معرفی نموده. با توجه به کاهش سایز این دوربین، اندازه‌ی باتری تا حدودی کاهش یافته است که از این‌رو عمر باتری این دوربین در مقایسه با نسل پیشین اندکی کمتر خواهد بود، اما در غوض این دوربین هم‌اکنون در برابر آب مقاومت بالایی دارد که کاربران را از خرید قاب‌های ضد آب بی‌نیاز کرده است. سنسور مورد استفاده در این دوربین رزولوشنی برابر ۱۱.۹ مگاپیکسل دارد که جزو سنسورهای Exmor R BSI CMOS‌ سونی است و زاویه‌ی دیدی برابر ۱۷۰ درجه دارد. میکروفون‌های این دوربین استریو بوده و در زمان فیلم‌برداری قادر است تا تصاویری را به رزولوشن 720p با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه ثبت کند. همچنین این دوربین با پشتیبانی از کدک XAVC S سونی قادر است تا تصاویر ویدیویی را با رزولنش 1080p با نرخ ۵۰ فریم در هر ثانیه ثبت کند.

SonyActionCamInt2

دوربین اکشن کم مینی سونی را می‌توان با قیمت ۲۵۰ دلار یا در صورت خرید ریموت بی‌سیم آن با قیمت ۳۵۰ دلار خریداری کرد. این ریموت کاربر را قادر می‌کند تا پنج دوربین را بصورت همزمان کنترل کرده و کنترل رزولوشن دوربین، متد تصویربرداری و سایر تنظیمات را روی دوربین‌ها انجام دهد. ریموت اکشن‌کم سونی نیز ضدآب بوده و تا ۵ متر زیرآب مقاومت می‌کند. همچنین نباید GPS و بازپخش ویدیوها روی این ریموت را از یاد برد. هر دو محصول سونی ۱۹ اکتبر روانه‌ی بازار خواهند شد.

SonyActionCamInt3

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات