مجموعه‌ای از دوچرخه‌های فوق‌العاده از طراح قایق استیو جابز

سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
طراحان صنعتی عاشق طراحی‌های متفاوت و انقلابی هستند که همین تفاوت طلبی باعث می‌شود بسیاری از طرح‌هایشان عامه پسند نباشند، اما در مورد یکی از پیشگامان طراحی صنعتی یعنی آقای فیلیپه استارک این موضوع فرق می‌کند. طراح بنامی که برای بزرگان دنیای تکنولوژی طراحی می‌کند.
تبلیغات

فیلیپه استارک طراح مشهور فرانسوی با همکاری متخصصان شرکت Moustache چهار دوچرخه‌ی الکترونیکی زیبا تولید کرده است که هرکدام ارگونومی متفاوتی دارند و برای حرکت در مکان متفاوتی مناسب هستند. آقای استارک نام این دوچرخه‌های الکترونیکی را استارک‌بایک گذاشته است.

استارک‌بایک مدل «لجن» برای ماجراجویی در زمین‌های ناهموار و گل‌آلود ساخته شده و گلگیری در آن به کار نرفته است. کنتراست خاکستری تیره رنگ بندی آن را بسیار جذاب کرده و با مجموعه‌ای از امکانات پیشرفته و متنوع عرضه می‌شود. مدل «آسفالت» برای حرکت در جاده‌های صاف و بدون پستی و بلندی مناسب است. شن و برف (عکس بالا) به تایرهای پهنی مجهز شده که آن‌ها را برای حرکت در زمین‌هایی متناسب اسمشان آماده می کند. تفاوت میان شن و برف امکانات اضافه شده برای تردد در سرما در برف است، از جمله پوشش خز مصنوعی برای دور موتور و کوله پشتی. در ادامه تصاویر محصولات ساخته شده توسط طراح قایق استیو جابز و هارد درایوهای Blade Runner را ببینید.

استارک‌بایک لجن، دسته‌های چرم دوزی شده یادآور فرمان لوکس اتومبیل‌های گران قیمت است

از بالا سمت راست در جهت حرکت عقربه‌های ساعت: دستکش شن، برف، آسفالت و لجن را می‌بینید. این دستکش‌ها با مشارکت تولیدی Causse برای شرایط متفاوت ساخته شده است

استارک‌بایک آسفالت در کنار کوله پشتی سفارشی آن

مجموعه‌ای از چهار عینک آفتابی مختلف همراه دوچرخه‌ها عرضه خواهند شد

کوله پشتی پوشیده از خز استارک‌بایک برف

کلاه ایمنی تودوزی شده با خر و آفتاب‌گیر متفاوت آن ساخت شرکت Giro 

نمایی از پشت استارک‌بایک برف

نمونه‌ی اولیه‌ی کلاه ایمنی آسفالت

همانند استارک‌بایک برف، مدل شن نیز با پوششی بر روی اجزای داخلی عرضه می‌شود

لاستیک فوق العاده صاف و پهن که با برند e-bike تزئین شده است

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات