تلویزیون‌ پیشرفته OLED ال‌جی با طراحی کریستال‌های درخشان سواروفسکی

پنج‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
تلویزیون‌ جدید OLED ال‌جی، مجهز به تکنولوژی Pixel Dimming، با آمیزه‌ای از کریستال‌های درخشان سواروفسکی توانسته کیفیت تصویر بسیار خوب خود را در کنار ساخت زیبا و گران‌قیمت ارایه دهد. در ادامه همراه زومیت باشید.
تبلیغات

تلویزیون پیشرفته منحنی OLED ال‌جی دارای پایه‌ای زیبا و مفهومی است که حس معلق بودن تلویزیون را در بیننده القا کرده و با 460 کریستال درخشان آئورا بورئالیس (شفق قطبی) برند جهانی سواروفسکی آراسته شده است.

این تلویزیون با عرض 4.3 میلی متر و وزن 17 کیلوگرم برخوردار از تکنولوژی Pixel Dimming است که باعث می‌شود رنگ پیکسل‌ها بسیار واقعی دیده شوند.

آقای هیون-هویی ها، مدیرعامل شرکت صوتی و تصویری ال‌جی، می‌گوید:

ما به خاطر رونمایی از این شاهکار صنعت نمایشگرهای خانگی بسیار هیجان زده‌ایم. این تلویزیون اولین همکاری شرکت صوتی و تصویری ال‌جی با طراحان سواروفسکی است. آنگونه که همه می‌دانید، سواروفسکی مظهر لوکس بودن و نایابی است و این مفاهیم به خوبی امتیازات تلویزیون جدید منحنی OLED ال‌جی را به نمایش می‌گذارند. کریستال‌های سواروفسکی زیبایی همراه با سادگی چشمگیر را می‌آفرینند و فناوری‌ جدید OLED ال‌جی تصویری آنچنان واقعی را جلوه‌گر می‌سازد که چشم هر بیننده‌ای را مات و مبهوت می‌کند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات