ساعت هوشمند SmartWatch 3 و دستبند هوشمند SmartBand Talk سونی فاش شدند

یک‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
طی روزهای اخیر شاهد لو رفتن اطلاعات مربوط به تلفن‌های هوشمند و تبلت جدید سونی بودیم و امروز نیز تصاویر و مشخصات فنی نسل جدید ساعت و دستبند هوشمند این کمپانی ژاپنی فاش شده است. نسل سوم از ساعت هوشمند سونی با طراحی نسبتا متفاوت و سخت‌افزار قوی‌تر رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

آنچه در تصویر مشاهده کردید اسمارت‌بند و اسمارت واچ جدید سونی است. پیش از این شایعه شده بود که ساعت هوشمند جدید سونی به یک صفحه نمایش ۱.۶۸ اینچ با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل مجهز خواهد شد. این ساعت نیز از استاندارد IP58 برای مقاومت در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار پشتیبانی می‌کند. از نظر شکل و شمایل ظاهری و طراحی این ساعت بی شباهت به Gear 2 Neo سامسونگ نیست.

نسل دوم از دستبند هوشمند سونی که برخی از آن با نام SmartBand Talk یاد می‌کنند از صفحه نمایش e-ink یا جوهر الکترونیکی بهره می‌برد که از طریق اتصال بلوتوث به ابزارهای هوشمند متصل می‌شود.

ظاهرا سونی هر دو ابزار را تا پیش از پایان سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد کرد.

سونی قصد دارد در نمایشگاه IFA 2014 حضور پررنگی داشته باشد. این کمپانی خود را برای معرفی چندین محصول جذاب از جمله همین دو گجت پوشیدنی، تلفن پرچمدار اکسپریا Z3، نسخه‌ی کوچک آن با نام Z3 Compact و تبلت ۸ اینچی Z3 Tablet Compact  آماده می‌کند.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی Zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات