هکرها سپر دفاعی رژیم صهیونیستی را هک کرده و اطلاعات سری آن‌ها را بدست آوردند

پنج‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
مطمئناً در روزها گذشته اخبار متعددی را درباره‌ی کشتار انسان‌های بی‌دفاع در نوار غزه شنیده‌اید. فارغ از هر نوع تفکر و طرز فکر، رژیم صهیونیستی در حال ارتکاب یک جنایت جنگی است که قربانیان آن کودکان و مردم بی‌گناه فلسطینی هستند. در هیاهوی خبری این کشتار، Krebs گزارشی منتشر کرده که حکایت از سرقت اطلاعات گسترده‌ای از کمپانی‌های تولیدکننده‌ی سپر دفاع موشکی گنبدآهنین دارد.
تبلیغات

براساس گزارش منتشر شده ی Krebs، در سال‌های 2011 و 2012 میلادی نفوذهایی در سیستم امنیتی سه کمپانی اصلی تولیدکننده‌ی گنید‌آهنین به‌عمل آمده که طی آن اطلاعات فراوانی مورد سرقت واقع شده است. کمپانی‌های هدف شامل سه کمپانی اِلیسرا، صنایع موشکی اسرائیل و سیستم دفاعی پیشرفته رافائیل است. براساس گمانه‌زنی‌های انجام شده این هک‌ها توسط گروه چینی Unit 61398 انجام شده که در تحقیقاتی 4 ماهه را برای به نتیجه رساندن این نفوذ به انجام رسانده‌اند.

گزارش مورد نظر نشان از سرقت ۷۰۰ فایل مختلف دارد که مجموعه‌ی حجم آن ۷۶۲ مگابایت است. هرچند بخش اعظمی از داده‌های لو رفته مربوط به تجهیزات مورد استفاده در سپر دفاعی رژیم صهیونیستی است، اما برخی از اطلاعات و اسناد نیز مربوط به سیستم‌های توسعه یافته توسط سایر کمپانی‌ها است که از جمله‌ی آن می‌توان به سند ۹۰۰ صفحه‌ای مربوط به مشخصات و داده‌های موشک Arrow 3 اشاره کرد که توسط کمپانی بوئینگ و سایر کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی تولید تجیزات نظامی ایالات متحده، تولید شده است.

براساس ادعای مقامات رژیم صهیونیستی، گنبدآهنین که مخصوص مقابله با موشک‌های کوتاه‌برد طراحی شده، تاکنون قادر به پیش بینی و انهدام یک پنجم از 2,000 موشک‌ شلیک شده به سمت سرزمین‌ها اشغالی شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد

تبلیغات