تماشا کنید: اولین تریلر از سومین قسمت The Hobbit با عنوان نبرد پنج ارتش

سه‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
در صورتی که از علاقمندان به سری فیلم‌های سینمایی The Hobbit باشید، می‌توانید تریلر مربوط به سومین قسمت از این سری را در ادامه به نظاره بنشینید. این فیلم برگرفته از داستان‌های کمیکی است که در سال 1937 توسط R.R. Tolkien به رشته‌ی تحریر درآمده است.
تبلیغات

آخرین قسمت از این سه‌گانه، نبرد پنج ارتش نام گرفته است که طی آن جهان میانی که یکی از مکان‌های خیالی موجود در این داستان است، درگیر یک نبرد بزرگ می‌شود که طی آن دورف‌ها (کوتوله‌ها)، الوز‌ها، ویزاردها، انسان‌ها و هابیت‌ها به همراه اژدهایی که همیشه در آسمان در حال پراکندن آتش بر سر سایر موجودات است، وارد نبردی سهمگین می‌شوند. این ویدئو موسیقی The Return of the King را نیز به عاریه برده است. سری فیلم‌های هابیت مملو از جلوه‌های ویژه و افکت‌های کامپیوتری هستند:

علاوه بر این ویدیو، تهیه‌کنندگان هابیت، پوستری را نیز آماده کرده‌اند که در آن Bilbo Baggins به‌همراه شمشیر درخشان خود زانو زده است. اولین تریلر کامل از فیلم بسیار دیرتر از آنجه که کاربران انتظار دارند، مقابل چشم کاربران قرار خواهد گرفت چراکه جکسون، کارگردان این فیلم در نخستین روزهای ماه جاری میلادی اعلام کرد که علاقمندان قادر خواهند بود تا تریلر کامل فیلم را در ماه اکتیر به نظاره بنشینند. دلیل این دیرکرد باقی‌ماندن بخش اعظمی از صحنه‌هایی است که باید با استفاده از جلوه‌های ویژه تهیه شوند. این فیلم برای اکران در ۱۷ دسامبر سال جاری میلادی یا ۲۶ آذرماه  برنامه‌ریزی شده است.

New poster for #TheHobbit: The Battle of the Five Armies! This December... will you follow us one last time? pic.twitter.com/Z06a2uIaou— The Hobbit (@TheHobbitMovie) July 28, 2014
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات