تماشا کنید: چگونه موتو 360 پا به عرصه‌ی وجود نهاد؟

جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
موتو 360 تنها ساعت‌هوشمندی تولیدی کمپانی‌های حوزه تکنولوژی است که شباهت بسیاری به ساعت‌های‌ کلاسیک دارد؛ استفاده از بدنه‌ی گرد استیل در کنار بند چرمی، این ساعت‌هوشمند را بسیار زیباتر از سایر نمونه‌های تولید شده جلوه داده است. موتورولا با انتشار ویدئویی به بیان جزئیات در پشت پرده‌ی تولید این ساعت‌هوشمند پرداخته است.
تبلیغات

موتورولا با انتشار ویدئوی جزئیات طراحی و ایده‌ی استفاده از طرح کنونی در موتو ۳۶۰ را تشریح کرده است. مدیر تولید این محصول، Lior Ron، با تشریح جزئیات در الهام‌گرفتن از ساعت‌های کلاسیک و پایبند بودن طراحی دایروی مورد استفاده در در ساعت‌های کلاسیک پرداخته است.

Lior اولین قدم‌ها در راه توسعه‌ی موتو ۳۶۰ را توضیح داده و همچنین به بیان اولین چالش‌های تیم تحت مدیریتش پرداخته که مربوط به نحوه‌ی ارتباط فناوری‌های پیچیده‌ی پشت ساعت‌های‌هوشمند با رابط‌کاربری ساده‌ی این محصول است. فناوری پیچیده‌ای که لیور از ان سخن می‌گوید، همان سیستم‌عامل اندروید مخصوص گجت‌های پوشیدنی یا همان Android Wear است. لیور و تیم تحت مدیریت وی قادر به رفع این مشکل شده و همانطور که در تیزرهای ویدئویی منتشر شده نیزمی‌توان دید، Android Wear در این ساعت‌هوشمند از یک صفحه‌ی نمایش دایره‌ای شکل با سایز کوچک استفاده می‌کند. برخلاف رقبای موجود همچون جی‌واچ ال‌جی و گیرلایو سامسونگ که همگی در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل معرفی شدند، موتو ۳۶۰ حاشیه‌ی چندان زیادی ندارد که به زیبایی ظاهری این ابزار کمک زیادی می‌کند. لیور به سهولت استفاده از این ساعت‌هوشمند نیز اشاره کرده و تفاوتی را در زمان بستن آن روی مچ با سایر ساعت‌های کلاسیک متصور نشده است.

در این ویدئو می‌توان نمایی از ساعت‌هوشمند موتو 360 را در کنار انواع بندهای متنوع توسعه داده شده برای آن مشاهده کرد. به‌نظر می‌رسد تا زمان عرضه‌ی رسمی این ساعت‌هومند مدت چندان زیادی باقی نمانده و شاهد عرضه‌ی آن در آینده‌ی نزدیک خواهیم بود.

لینک دانلود ویدئو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات