اقدام بلک‌بری به فروش دفاتر و املاک این شرکت در کانادا به منظور درآمدزایی برای ادامه فعالیت

پنج‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی کانادایی بلک‌بری امروز به طور رسمی عنوان کرد که گروه بازگانی Spear Street Capital به طور ضمنی موافقت خود را برای خرید املاک و مستغلات این کمپانی به ارزش 278 میلیون دلار آمریکا اعلام کرده است. بر این اساس بلک‌بری رسما 19 ساختمان اصلی و بخش زیادی از زمین‌های بلااستفاده خود را که مجموعاً 280.000 متر مربع می‌شود را واگذار خواهد کرد.
تبلیغات

سال 2014 را بدون شک باید سال شوک‌های بزرگ بنامیم. چند سال قبل کمپانی‌هایی نظیر نوکیا و بلک‌بری بر تخت امپراطوری گوشی‌های همراه تکیه زده بودند و کسی حتی فکرش را نمی‌کرد که ورق به گونه‌ای برگردد که نوکیا به تصاحب مایکروسافت دربیاید و بلک‌بری نیز برای ادامه‌ی حیات خود مجبور به فروش بخش بسیار زیادی از ساختمان‌ها و زمین‌هایی باشد که روزگاری محصولاتی ارزشمند و پرطرفدار در آن‌ها طراحی و ساخته می‌شدند.

بلک‌بری در بیانیه‌ای که در این زمینه منتشر کرده آورده:

ما همچنان بر ماندگار‌شدن در کانادا پافشاری می‌کنیم. واترلو نیز کماکان به عنوان مرکز اصلی بلک‌بری باقی خواهد ماند.

به نظر می‌رسد این قرارداد فروش اوایل خردادماه نهایی شود و پس از آن 80 درصد از اراضی و ساختمان‌ها به طور کامل تحویل داده خواهند شد و 20 درصد مابقی نیز حداکثر تا پایان سه‌ماهه‌ی سوم امسال به شرکت Spear Street Capital واگذار می‌شوند.

خوشبختانه انجام این کار باعث خواهد شد تا بلک‌بری بتواند بخشی از مشکلات مالی خود را رفع نموده و حداقل تا چند وقت دیگر بتواند بر روی پای خود بایستد.

در ادامه می‌توانید تصویر بخشی از این املاک و اراضی فروخته شده را مشاهده نمایید:

BlackberryProperties

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات