بروشور منتسب به تلفن اکسپریا A2 سونی فاش شد: مشخصات مشابه Z1 Compact

دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
بروشوری مربوط به تلفن هوشمند جدید سونی فاش شده که نشان می‌دهد جایگزین Z1 Compact از ویدئوی 4K پشتیبانی نخواهد کرد. اکسپریا A2 یک تلفن 4.3 اینچی با مشخصات سخت‌افزاری رده پرچمداران خواهد بود.
تبلیغات

سونی به زودی یک تلقن هوشمند جدید به نام اکسپریا A2 یا SO-04F را ارائه خواهد کرد که تابستان امسال در ژاپن به وسیله اپراتور NTT DoCoMo معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که اکسپریا A2 محصولی مشابه با اکسپریا Z1 Compact باشد که در ابعاد نمایشگر 4.3 اینچ و در رنگ‌بندی متنوع عرضه خواهد شد. فعلا اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت‌افزاری این تلفن هوشمند در دست نیست، اما شایعات حاکی از آنند که این تلفن سخت‌افزاری مشابه با Z1 Compact خواهد داشت و از سخت‌افزار پرچمدار اخیر سونی، یعنی اکسپریا Z2 پیروی نمی‌کند.

شاید همین موضوع باعث شده که سونی از روش نامگذاری دیگری استفاده کرده و به جای Z2 Compact نام A2 را برای تلفن جدید خود انتخاب کند. بروشور فاش شده جدیدی نشان می‌دهد. که این تلفن هوشمند از ضبط ویدئوی 4K پشتیبانی نخواهد کرد و همین می‌تواند سندی بر این باشد که این تلفن از همان تراشه به کار رفته در اکسپریا Z2 بهره نخواهد برد.

sony-Xperia-A2

در این بروشور همچنین مقایسه‌ایی میان اپلیکیشن‌های دوربین به کار رفته در اکسپریا Z2، اکسپریا A2 و تبلت اکسپریا Z2 وجود دارد. همچنین در این سند به این نکته اشاره شده که در A2 قابلیت Background Defocus یا بوکه پس‌زمینه که در اکسپریا Z2 وجود دارد، به طور پیش‌فرض در دسترس نیست ولی می‌توان آن را از طریق یک اپلیکیشن دانلود کرده و استفاده نمود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات