مسابقه برنامه‌نویسی Hackathon، محل ظهور استعدادهای جدید آغاز شد

یک‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
Hackathon که از ترکیب دو کلمه‌ی Hack و Marathon ساخته شده، رویدادی است که هر ساله در منهتن نیویورک برگزار می‌شود.
تبلیغات

Hackathon رویدادی است که هر ساله در منهتن نیویورک برگزار می‌شود. این لغت برگرفته از دو کلمه Hack و Marathon است البته منظور از هک در این عبارت، تلاش برای دسترسی به اطلاعات دیگران، جرائم رایانه‌ای و... نیست بلکه بسیاری از علاقه‌مندان برنامه‌نویسی، طراحان گرافیک و طراحان رابط کاربری برای آموزش دیدن و حتی ساخت برنامه‌های جدید در این رویداد شرکت می‌کنند. با زومیت همراه باشید تا نگاهی به این رویداد در سال جاری بیاندازیم.

Hackathon امسال نیز در منهتن نیویورک در حال برگزاری است جایی که صدها نفر از علاقه‌مندان کدنویسی زیر یک سقف جمع شده‌اند تا توانایی‌های خود را به رخ هم بکشند و البته دوستان خوبی پیدا کنند.

کدنویسان زیادی در این مراسم شرکت کرده‌اند و علاوه بر جایزه 5000 دلاری که به نفر اول اهدا می‌شود جوایز متنوعی هم برای نفرات بعدی در نظر گرفته شده است.

کدنویسان 24 ساعت فرصت دارند تا برنامه‌های خود را بسازند و فقط یک دقیقه فرصت ارائه روی صحنه به آنها داده می‌شود. سه نفر اول این مسابقات این فرصت را خواهند داشت تا کارهای خود را در مراسم اصلی کنفرانس Disrupt NY معرفی کنند.

برگزاری چنین رویدادهایی در کشور خودمان را چگونه ارزیابی می کنید؟ آیا پتانسیل حضور در Hackathon ایرانی را دارید؟ مقالات زومیت با نظرات خوب شما کامل می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات