اپلیکیشن جام‌جهانی مک دونالد، میز غذاخوری را تبدیل به زمین فوتبال می‌کند

شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
همانطور که می‌دانید رستوران‌های زنجیره‌ای McDonald یکی از اصلی‌ترین اسپانسرهای فیفا است که نقش پررنگی نیز در در جام‌های جهانی برعهده دارد.
تبلیغات

مک دونالد برای جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل اپلیکیشنی تدارک دیده است که می‌توان با اجرای آن روی تلفن‌هوشمند، میز غذاخوری را تبدیل به زمین فوتبال کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به این ایده‌ی جذاب داشته باشیم.

مک‌دونالدز برای جام‌جهانی 2014 برزیل، کمپین جدید تبلیغاتی در نظر گرفته است که با بهره‌گیری از قابلیت‌های واقعیت‌مجازی، اشیاء موجود روی میز از قبیل بسته‌های سیب‌زمینی سرخ‌کرده، نوشابه و سایر موارد موجود را به‌همراه میز، به زمین فوتبال مجازی تبدیل می‌کند؛ این یعنی کاربران می‌توانند با استفاده از تلفن‌هوشمند یا تبلت خود به بازی فوتبال با اشیاء روی میز بپردازند.

پس از نصب اپلیکیشن McDoanld Gol، می‌توان از قابلیت‌های آن استفاده کرد. این اپلیکیشن اشیاء روی میز را اسکن کرده و اجسامی از قبیل بسته‌ی سیب‌زمینی سرخ‌کرده را به‌عنوان دروازه در نظر می‌گیرد که می‌توان روی صفحه‌ی نمایش ابزارهوشمند خود آن را مشاهده کرد.

همانطور که در ویدئو نیز مشاهده می‌کنید، سایر بسته‌بندی‌های روی میز نیز به‌عنوان موانع و اشیاء در زمین فوتبال در نظر گرفته می‌شوند که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توان گل‌هایی را با برخورد توپ به آن‌ها به ثمر رساند.

این اپلیکیشن از 26 می، یعنی پنجم خرداد ماه برای تمامی علاقمندان که از ابزار‌های اندرویدی و iOS استفاده می‌کنند، در دسترس خواهد بود.

در این سیستم از Connected Experiences Vuforia بهره گرفته شده است که یکی از ویژگی‌های این پلتفرم Smart Terrain است. بازسازی 3D این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا زمین بازی مورد نظر خود را با استفاده از اشیاء روی میز طراحی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات