پروژه‌ای در کیک‌استارتر که در صدد رفع مشکل صدای ضعیف تبلت‌های سرفیس است

سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
صدای کم اسپیکرهای تبلت سرفیس مایکروسافت شما را نیز آزار می‌دهد؟ راهکار در پروژه‌ای تازه در کیک‌استارتر است.
تبلیغات

 کمپین "گوش برای تبلت‌ سرفیس" بدنبال جمع‌آوری سرمایه‌ی عمومی معادل با 5,500 دلار است تا با استفاده از آن به تولید جفت‌چیپ‌های ده دلاری شبیه به گوش برای سرفیس بپردازد که ادعا می‌شود حجم صدای خروجی اسپیکرهای تبلت مایکروسافت را به میزان 10 دسی‌بل افزایش خواهد داد که حدود 20 درصد بیشتر از حالت عادی محسوب می‌گردد.

این گوش‌ها که به گوشه‌های بالایی سرفیس متصل می‌شوند صدای خروجی از اسپیکرهای این تبلت را مجددا هدایت کرده و به سمت شخصی که در مقابل دستگاه قرار دارد می‌فرستد. در صفحه‌ی کیک‌استارتر این پروژه چنین گفته شده است:

زمانی که تبلت سرفیس برای بار نخست راهی بازار شد، حداکثر صدای خروجی آن بسیار پایین بود. بسیاری افراد در این خصوص شکایت و گلایه کردند و مایکروسافت نیز در پاسخ تا حدودی به بهبود این مساله در عرضه‌ی بعدی پرداخت اما باز هم این بهبود چندان چشمگیر نبود. این گوش‌ها بر اساس این حقیقت ساخته شده‌اند که اسپیکرهای سرفیس درست به سمت کاربر قرار نگرفته‌اند. بر همین اساس تنها کار لازم و ممکن در این خصوص قراردادن دو گوش مصنوعی با طراحی مناسب در گوشه‌های تبلت است که بتوانند بدون نیاز به منبع انرژی، تنها به هدایت صدا در جهت صحیح بپردازند.

این پروژه‌ی کوچک اما جالب توجه در عرض چند روز موفق به جمع‌آوری سرمایه‌ی مورد نظر خود شد اما همچنان و تا 28 آوریل فرصت افزایش سرمایه‌ی اولیه را دارد. برای مشاهده‌ی جزئیات بیشتر به صفحه‌ی کیک‌استارتر Ears for the Surface Tablets مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات