با لباس سرهم B.B.Suit به یک هات‌اسپات بی‌سیم تبدیل شوید!

دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
در صورتی که اینترنت حکم یکی از نیازهای اولیه برای شما را داشته باشد و شما از آن دسته افرادی باشید که همیشه یک روتر همراه را در کنار خود دارند، لباس سرهم B.B.Suit راهکار مناسبی برای شما است، چرا که با استفاده از این گجت می‌توانید از یک لباس مجهز به روتر بی‌سیم برخوردار شوید که شما را تبدیل به هات‌اسپات خواهد کرد.
تبلیغات

Borre Akkersdijk یک لباس سرهم با نام B.B.Suit طراحی کرده و نمونه‌ای از آن را نیز ساخته است. این سرهم از جنس کتان ایجاد شده که با استفاده از یک فناوری 3D در بافت آن امکان ایجاد ارتباط از طریق فناوری‌های WiFi ،Bluetooth ،GPS و NFC فراهم شده است که آن را تبدیل به یک هات‌اسپات در تن کاربر کرده است. وی با ساخت نمونه‌ای از این سرهم از قابلیت‌ها و امکانات ارائه شده توسط این سیستم پرده برداشته است.

Akkersdijk معتقد است که این لباس ارزش سرمایه‌گذاری داشته و می‌توان از آن در زمینه‌های مختلفی استفاده کرد. وی برای همکاری با کمپانی فعال در عرصه‌ی فناوری علاقه‌ی فراوانی داشته و در پی استفاده از قابلیت‌های متعدد این گجت است. ساعت‌های‌هوشمند و همچنین گجت‌های پوشیدنی چون عینک‌های هوشمند نیز قادرند تا از ظرفیت موجود در این لباس استفاده کنند.

این سرهم با قابلیت‌های ارتباطی نیازمند اعمال بهبودهایی همچون استفاده از تجهیزات ارتباطی ضد آب و قابل شستشو است. ضمناً نباید بکارگیری قطعات منعطف را نیز در ساخت این لباس‌ها از یاد برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات