حافظه فوق‌سریع microSD توشیبا، عکاسی حرفه‌ای در دوربین‌های معمولی را میسر می‌کند

جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
یافتن یک حافظه پرسرعت برای دوربین‌های حرفه‌ای، کار آسانی است، اما اگر بخواهید سرعت نوشتن تصاویر در دوربین بدون آیینه، جیبی، موبایل یا تبلت خود را افزایش دهید به یک کارت حافظه سریع microSD نیاز خواهید داشت. اینجاست که گزینه‌های خوب بسیار کم خواهند شد. حال توشیبا یک حافظه پرسرعت میکرو SD را رونمایی کرده است که از آن می‌توان در تلفن‌های هوشمند یا دوربین‌ها استفاده نمود.
تبلیغات

توشیبا از حافظه پرسرعت microSD که در شاخه UHS-IIها قرار می‌گیرد، پرده برداشته است. به این ترتیب این حافظه‌‌های کوچک قادر خواهند بود تا از نظر سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات به حافظه‌های تمام سایز SD برسند. حافظه جدید میکرو SD توشیبا از نظر سرعت انتقال اطلاعات نزدیک به ۸ برابر سریع‌تر نسل قبلی حافظه‌های microSD این شرکت است.

این حافظه به دوربین‌های عکاسی و تلفن‌های هوشمند، امکان تصویر برداری پشت سر هم (Burst Mode) سریع‌تر و همچنین فیلم‌برداری آسان‌تر 4K را می‌دهد. توشیبا این حافظه را در ظرفیت‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایت ارایه می‌کند و هر ابزاری که بتواند از استاندارد UHS-II پشتیبانی کند قادر به استفاده از آن‌ها است. با این حافظه امکان تصویر برداری در روزلوشن 4K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه میسر می‌شود. حداکثر سرعت خواندن اطلاعات در حافظه ۶۴ گیگابایتی جدید توشیبا ۲۶۰ مگابایت در ثانیه و حداکثر سرعت نوشتن اطلاعات نیز ۲۴۰ مگابایت در ثانیه است. این اعداد و ارقام در حافظه ۳۲ گیگابایتی کمتر و برابر ۱۴۵ مگابایت در ثانیه برای خواندن اطلاعات و ۱۳۰ مگابایت در ثانیه برای نوشتن اطلاعات است.

دستاورد جدید توشیبا می‌تواند تاثیر قابل ملاحظه‌ای در ارتقاء تصویر برداری در ابزارهای کوچک از جمله در تلفن‌های هوشمند و دوربین‌های بدون آیینه جمع و جور داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات