گوگل، اندروید کیت‌کت مخصوص عینک خود را از نظر عمر باتری و موارد دیگر بهینه‌سازی کرده است

سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷
مطالعه 3 دقیقه
مدت زمان کمی تا عرضه رسمی عینک گوگل باقی‌مانده و در این زمان اندک، کمپانی گوگل جدیدترین بروزرسانی سیستم‌عامل خود یعنی اندروید کیت‌کت که به طور ویژه برای استفاده در عینک هوشمند ساخت این کمپانی بهینه شده را معرفی نموده است.
تبلیغات

گوگل عنوان کرده که جدیدترین بروزرسانی عرضه شده برای عینک هوشمندش عبارت است از استفاده از آخرین و جدیدترین نسخه از سیستم عامل همراه این شرکت یعنی اندروید کیت‌کت. البته نسخه مورد استفاده در عینک‌هوشمند با نسخه‌ مخصوص موبایل و تبلت متفاوت بوده و از نظر عملکرد نیز متفاوت است. اما به طور کلی بسیاری از ویژگی‌های این سیستم‌عامل را به ارث برده است. در ادامه می‌توانید لیست بروزرسانی‌هایی را که گوگل بر روی این سیستم‌عامل به منظور عملکرد درست در عینک‌هوشمند خود، اعمال کرده را مطالعه نمایید:

کیت‌کت: در این نسخه مخصوص از اندروید، عملکرد طول عمر باتری بهتر از قبل شده است. همچنین استفاده از سیستم‌عامل اندروید در این محصول این امکان را می‌دهد تا دریافت بروزرسانی‌ها سریع‌تر از قبل اتفاق بیفتد و توسعه‌دهندگان نیز می‌توانند اپلیکیشن‌های خود را برای استفاده در این پلتفرم با استفاده از کیت توسعه نرم‌افزاری اندروید توسعه دهند.

بسته‌ی جامع عکس و فیلم: با استفاده این قابلیت، تمامی عکس‌ها و فیلم‌ها در یک مجموعه گردآوری می‌شوند و انتخاب یکی از موارد درخواستی، بسیار ساده‌تر از گذشته صورت می‌گیرد. بسته‌ی جامع عکس و فیلم عملکردی مشابه با گالری در اندروید دارد؛ با این تفاوت که برای استفاده در عینک گوگل بهینه شده است.

پاسخ‌های تصویری در هنگ‌اوتس: کافی است گزینه Reply یا پاسخ را در اپلیکیشن هنگ‌اوتس انتخاب کرده سپس یک عکس بگیرید. با این کار، تصویر گرفته شده به مخاطب شما در هنگ‌اوتس ارسال خواهد شد. همچنین، می‌توان با انتخاب گزینه Send یا ارسال، عکس گرفته شده را به روش‌های گوناگون ارسال نمود.

ارسال بازخورد کاربران: برای ارسال بازخورد و اظهار نظر به گوگل کافی است در بخش تنظیمات، اطلاعات دستگاه را انتخاب نمایید. با این کار می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، بازخورد خود را به گوگل ارسال نمایید.

مرتب‌سازی دستورات صوتی: هنگامی که بدنه عینک را لمس می‌کنید یا فرمان "Ok Glass" را به زبان می‌آورید، دستورات صوتی پیشین، بر اساس چینش جدیدترین به قدیمی‌ترین دستور، مرتب می‌شوند. همچنین الگوی صوتی دستورات نیز ذخیره خواهند شد تا پس از تشخیص الگوی صوتی دریافتی توسط کاربر، مناسب‌ترین الگو انتخاب شود.

تماس‌های ویدیویی: پشتیبانی از برقراری تماس‌های ویدیویی در عینک گوگل احتمالاً فعلا امکان‌پذیر نیست. دلیل این‌کار نیز عدم تناسب این موضوع با استانداردهای گوگل عنوان شده است. بر اساس تحقیقی که گوگل به عمل آورده، کمتر از 10 درصد از کاربران عینک‌هوشمند این کمپانی، مایل به برقراری تماس ویدیویی با استفاده از این محصول هستند.

گوگل عنوان کرده که نسخه بروزرسانی شده اندروید کیت‌کت برای عینک‌هوشمند، اواخر این هفته منتشر خواهد شد. در مجموع، این موضوع می‌تواند خبری بسیار خوب برای علاقه‌مندان به این محصول شگفت‌انگیز باشد و نوید‌دهنده این موضوع است که حضور این محصول در بازار زودتر‌ از پیش‌بینی‌ها صورت می‌گیرد.

حال که می‌دانیم نسخه مخصوص و بروزرسانی شده کیت‌کت برای عینک گوگل به زودی منتشز خواهد شد، آیا شما مایل به خرید این محصول هستید؟ نظرات خود را با ما و دوستانتان در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات