چرخ‌های هوشمند Copenhagen دوچرخه‌های هوشمند را به خانه شما می‌آورد

جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
این روزها درد دل هر شهروندی از شهرهای بزرگ و پر رفت و آمدسرتاسر دنیا را که می شنوی، از ترافیک و قیمت بالای بنزین ناله می‌کند. اما استفاده از چرخ‌های هوشمندی که با کمک تلفن‌های هوشمند کار می‌کنند، خصوصا در کشورهای پیشرفته که مسیرهای ویژه‌ای برای دوچرخه دارد راه حل مناسبی برای رهایی از شر این مشکلات است. با ما برای معرفی چرخ هوشمند کوپن‌هیگن همراه شوید.
تبلیغات

 این روزها همه چیز در حال هوشمند شدن و تشکیل اکو سیستم با تلفن‌های هوشمند و تبلت‌هاست. از ساعت‌ها بگیر تا دوچرخه‌ها ولباس‌های هوشمند و شاید در آینده‌ای نزدیک دمپایی‌ها و کفش‌های هوشمند نیز معرفی شوند.

چرخ‌های هوشمند مهندسین MIT، راه حل مناسبی را برای لذت بردن از دوچرخه سواری با تلفن‌ هوشمند در اختیار شهروندان ناراضی از ماشین سواری‌ها یا پیاده روی‌های طولانی می‌گذارد.  اولین پیش فروش این چرخ‌ها، فروش 1000 عدد از آن‌ها را در زمانی اندک و با قیمتی نزدیک به 700 دلار به همراه داشت. اما حالا درب‌های تولید تجاری به روی چرخ‌های هوشمند باز شده و از تابستان امسال با قیمتی نزدیک به 799 دلار فروش خود را آغاز خواهند نمود. 

چرخ‌های کوپن‌هیگن با استفاده از بلوتوث 4 به تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های شما متصل می‌گردند و از طریق اپلیکیشن مخصوص می‌توانید مسیرهای مرتفع یا ترافیک را با دقت بیشتری طی کنید. این اپلیکیشن‌ همچنین امکان قفل کردن چرخ‌ها را برای جلوگیری از دزدیده شدن آن‌ها فراهم می‌آورد. انرژی مورد نیاز برای شارژ باطری‌های چرخ کوپن‌هیگن نیز از طریق پدال زدن یا حرکت سرازیری فراهم می‌آید. 

موتور 350 وات  برای پیمودن مسافت با سرعت 20 مایل بر ساعت کافی به نظر می‌رسد و وزن کل آن نیز چیزی در حدود 13 پوند است. مدیریت چرخ‌ توسط تلفن هوشمند صورت می‌پذیرد و همچنین نیازی به تعویض کل دوچرخه برای استفاده از آن ندارید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات