تصویر یک تلفن بزرگ مرموز و ساعت هوشمند هواوی فاش شد

یک‌شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
تصویر جدیدی از ساعت هوشمند هواوی منتشر شده که آن را در کنار یک تلفن هوشمند عظیم‌الجثه نشان می‌دهد.
تبلیغات

درست پیش از آغاز به کار رسمی کنگره جهانی موبایل، حساب توئیتر evleaks تصویری از یک تلفن مرموز هواوی را در کنار ساعت هوشمند این کمپانی فاش کرده است. بر اساس تصاویر رندر شده قبلی که evleaks منتشر کرده بود، این گوشی هواوی مطمئنا Ascend G6 نیست. همچنین بر اساس پست‌های قدیمی‌تر، این دستگاه حتی تبلت 7 اینچی جدید هواوی، یعنی MediaPad X1 نیز نمی‌تواند باشد. این تلفن هر چیزی که باشد، شباهت آشکاری به HTC One با آن بدنه آلومینیومی‌اش دارد.

در مورد ساعت هوشمند هواوی نیز بر اساس این تصویر می‌توان گفت که قابلیت دریافت تماس‌های تلفنی را دارد. با توجه به نمایشگر کوچک آن می‌توان گفت که چندان کاربرد زیادی نداشته و قابلیت‌های محصولی چون گلکسی گیر سامسونگ را نخواهد داشت.

بیایید به تلفنی که در تصویر مشاهده می‌شود بازگردیم. از آنجا که این گوشی مرموز در کنار ساعت هوشمند هواوی قرار گرفته، با مقایسه ابعاد آنها می‌توان گفت که احتمالا با یک تلفن بسیار بزرگ روبرو هستیم که البته آنقدر هم بزرگ نیست که در رده تبلت‌ها قرار گیرد. به علاوه همان طور که در تصویر پیدا است، دستگاه در حال دریافت یک تماس صوتی است که همین موضوع قابلیت مکالمه این [احتمالا] فبلت را تایید می‌کند!

WOW-wei pic.twitter.com/qsozkkCtGK— @evleaks (@evleaks) فوریه 23, 2014

انتشار این تصویر باعث شده که توجهات به سمت کنفرانس رسمی هواوی در MWC بیشتر شود و کنجکاوی‌ بسیار از خوره‌های فناوری برانگیخته شود.

در نهایت باید تا فردا صبر کنیم و ببینیم که آیا این دستگاه در کنفرانس رسمی هواوی در کنگره جهانی موبایل رونمایی خواهد شد یا خیر!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات