زوم‌گیم: Smash Hit، اوج هیجان با شیشه شکستن!

یک‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Smash Hit بازی بسیار پرطرفداری است. این بازی ساده و جذاب برای کسانی که از شکستن شیشه و نشانه‌گیری لذت می‌برند، طراحی شده است!
تبلیغات

در زوم‌گیم امروز قصد داریم یک بازی ساده اما جذاب را معرفی کنیم که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. Smash Hit صرفا یک بازی با یک گیم پلی خوب نیست. مجموعه‌ای کامل از ایده‌‌های جذاب، جلوه‌های بصری و گرافیکی هیجان‌انگیز و موسیقی قوی است که همه اینها در کنار هم یک بازی خوش‌ساخت را رقم زده‌اند.

روند بازی به این شکل است که شما در مسیری با سرعتی مشخص حرکت می‌کنید. در این مسیر که شکل و شمایل فضایی دارد، قطعات و صفحه‌هایی شیشه‌ای وجود دارند که باید با لمس صفحه، گوی‌های فلزی که در اختیار دارید را به سمت آنها پرتاب کرده و آنها را بشکنید.

این گوی‌های فلزی کمی سنگین هستند و با حرکت پرتاب شلیک می‌شوند، بنابراین باید دقت کنید که هنگام پرتاب گوی، جسم از شما فاصله زیادی نداشته باشد، یا اگر می‌خواهید از فاصله دور گوی را پرتاب کنید، محل نشانه‌گیری را کمی بالاتر از جسم شیشه‌ای بگیرید.

smash-hit

در طول بازی درهای ورودی را مشاهده می‌کنید که برای عبور از آنها باید یک گوی را به سمت دکمه‌هایی که در بالا یا طرفین آن قرار دارند، پرتاب کنید. هر چه بیشتر شیشه بشکنید، امتیاز بیشتری می‌گیرید و با ورود به حساب گوگل می‌توانید نتایج خود را با رکوردهای دوستانتان مقایسه کنید. تعداد گوی‌هایی که دارید محدود است و در صورتی که به هر یک از موانع ثابت یا متحرک برخورد کنید، تعدادی از گوی‌ها را از دست می‌دهید.

البته در طول مسیر گاهی جایزه‌هایی مثل یک بسته گوی دیده می‌شود که برای به دست آوردنشان باید به آنها نیز شلیک کنید. پس از پایان هر مرحله نیز امتیاز شما نمایش داده شده و می‌توانید مراحل بعدی را شروع کنید که سرعت حرکت در آنها بیشتر شده و اشیا شیشه‌ای بیشتری در مسیرتان دیده می‌شود. حالت بازی پیش‌فرض کلاسیک است و اگر بخواهید حالت‌های دیگر را بازی کنید باید پرداخت درون‌برنامه‌ای داشته باشید.

از روند بازی که بگذریم، گرافیک این گیم با وجود سادگی جذابیت‌های بصری فراوانی دارد. موسیقی مناسب همراه با صدای متناوب شکستن شیشه همراه می‌شود و این صداها وقتی با فضای سرد و شیشه‌ای کل بازی ترکیب می‌شود، هیجان بازی را بیشتر می‌کند. در واقع یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت این بازی پیاده‌سازی درست و کامل آن است.

پس اگر می خواهید کمی گردوخاک به پا کنید و شیشه بشکنید، این بازی پرهیجان و اعتیادآور را از دست ندهید. Smash Hit برای اندروید و iOS ارائه شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات