گزارش زومیت از همایش راهکارهای تجاری سامسونگ

چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
مطالعه 4 دقیقه
سامسونگ نمایشگاه بزرگی را در یکی از فروشگاه‌های خود بر پا کرده تا در آن به معرفی راه‌کارهای مخصوص سازمان‌ها بپردازد. شروع به کار این مرکز با نشست خبری دفتر سامسونگ در ایران آغاز شد که در ادامه گزارش زومیت مشاهده می‌کنید.
تبلیغات

در طبقه‌ی اول این مرکز، محصولات ویژه مصرف‌کنندگان عادی٬ عموما لوازم خانگی٬ به نمایش در آمده‌ است اما در طبقات بالا محصولات تجاری سامسونگ که برای سازمان‌ها طراحی شده‌٬ قرار گرفته‌ تا مشتریان سازمانی بتوانند با راه‌حل‌هایی ارائه شده توسط سامسونگ آشنا شوند.

در نشست خبری امروز سامسونگ دوک پارک، مدیرعامل دفتر ایران گفت: 

هدف از برپایی این فروم که امروز افتخار میزبانی آن را داریم، معرفی راه‌حل‌های نوین و خلاقانه برای صاحبان صنایع و کسب و کارهای مختلف است. اهمیت این موضوع تا جایی است که شعار سامسونگ در بخش راه‌حل‌های هوشمند کسب و کار، جان بخشیدن به تجارت انتخاب شده است. ما می‌کوشیم تا با راه‌حل‌های جدید خود، زندگی افراد را متحول کنیم؛ ایده‌های آن‌ها را به واقعیت تبدیل کرده و فرصت‌های جدیدی را خلق کنیم.

دوک پارک، مدیرعامل دفتر ایران

وی در ادامه به اهمیت بازار ایران اشاره کرد و گفت: «ایران کشوری است با پتانسیل زیاد که به کارگیری فناوری‌های روز می‌تواند موجب پیشرفت‌های عظیم در تجارت‌های نوپا و توسعه‌یافته در آن شود.»

مدیرعامل دفتر سامسونگ در ایران نوآوری در راه‌حل‌های حوزه‌ی کسب و کار را در رده گردشگری و هتل‌داری، خرده فروشی، آموزش، سلامت، حمل و نقل و مالی تقسیم‌بندی کرد.

دوک پارک، مدیرعامل دفتر ایران

وی در نهایت اعلام کرد که هدف سامسونگ از معرفی این دستاوردها در حوزه‌های مختلف، ایجاد فرصت‌های جدید برای شرکت‌های ایرانی است تا با همپایی دیگر شرکت‌های جهان از راهکارهای نوین استفاده کنند.

 در ادامه‌ی مراسم آلبرت نفش، مدیر ارشد بخش راهکارهای تجاری سامسونگ به معرفی سرویس‌ها و محصولات این شرکت پرداخت.

آلبرت نفش، مدیر ارشد بخش راهکارهای تجاری سامسونگ

وی درباره فلسفه‌ی سامسونگ در رابطه با کار گفت:

منابع انسانی و توانایی‌های تکنولوژیکی سامسونگ در مسیری قرار می‌گیرد که بتواند نوآوری را به مشتریان ارائه کنند. برای ادامه‌ی حیات مجموعه و شرکت نیاز به تحول احساس می‌شود. 
سامسونگ سازمانی

وی اعلام کرد که سامسونگ از نظر بیشترین محصول با بالاترین سهم بازار، رتبه‌ی یک و در زمینه میزان هزینه‌ برای بخش تحقیق و توسعه رتبه‌ی دوم را در اختیار دارد.

آلبرت نفش سپس به معرفی کلی راهکارهای این شرکت در زمینه‌های گردشگری، هتل‌داری، خرده‌فروشی، حمل و نقل، مدرسه‌ی هوشمند پرداخت.

مدیر ارشد بخش راهکارهای تجاری سامسونگ به معرفی نمایشگرهای LFD و ویدیو وال‌ها پرداخت و آن‌ها را برای مجموعه‌های پلیس، رادیو تلویزیون، مراکز آتش‌نشانی و امکان عمومی مناسب دانست. از این نمایشگرها همچنین در استودیوها نیز می‌توان استفاده کرد. وی تفاوت ویدیو وال‌های سامسونگ با رقبا را نیز در تکنولوژی کالیبراسیون و نمایش دقیق رنگ‌ها دانست.

ویدیو وال سامسونگ

نمایشگرهای LFD از آنجا که برای مصارف سازمانی ساخته شده‌اند طول عمر بالایی دارند و به راحتی می‌توان از آن‌ها در هتل‌ها، فروشگاه‌ها و مراکز تفریحی استفاده کرد. شدت روشنایی این نمایشگرها تا ۷۰۰ نیت قابل افزایش است. ضخامت LFD های سامسونگ ۹.۵ میلی‌متر است و بنا بر ادعای سامسونگ از LFDهای ال‌جی و NEC باریک‌تر هستند.

آلبرت نفش سپس به معرفی مجموعه پرینترهای بسیار سریع و هوشمند این شرکت پرداخت و گفت چاپگرهای اداری سامسونگ قابلیت چاپ با سرعت بیشتر از رقبا را دارند. مثلا این پرینترها  ۷ صفحه بیشتر از چاپگرهای HP در دقیقه چاپ می‌کنند.

پرینتر سامسونگ

مدیر ارشد بخش راهکارهای تجاری سامسونگ در ادامه ادعا کرد که در چاپگرهای سامسونگ ۳۰ درصد کمتر از پرینترهای شرکت‌های دیگر، کاغذ گیر می‌کند و دکمه‌ی اکونومی در این چاپگرها، مصرف انرژی را تا ۲۰ درصد کاهش می‌دهد. وی مدیریت این دستگاه‌ها را بسیار ساده دانست و گفت حتی از طریق موبایل نیز می‌توان آن‌ها را کنترل کرد.

سامسونگ همچنین یک چاپگر جدید به نام SL-M4370 را معرفی کرد که در آن از طریق یک مانیتور کوچک که در واقع یک تبلت اندرویدی است می‌توان مستقیما وب سایت‌های مختلف را باز کرده یا به اسکن و پرینت آن‌ها پرداخت. تونر این دستگاه قادر به چاپ ۳۰ هزار برگ است!

در مقالات دیگر تلاش می‌کنیم تا شما را با دیگر محصولات تجاری سامسونگ آشنا کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات