اختصاصی زومجی: جعبه گشایی نسخه‌ی محدود ایکس‌باکس وان COD: Advanced Warfare

پنج‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
اولین بخش از سری ویدیوهای اختصاصی «جعبه‌گشایی» یا Unboxing در وب‌سایت زومجی، مربوط به نسخه‌ی محدود و خاص کنسول ایکس‌باکس وان به نام Call of Duty Advanced Warfare Limited Edition است. در ادامه با ما همراه باشید.
تبلیغات

شاید اصطلاح Unboxing (جعبه گشایی) به گوش‌تان خورده باشد. این روزها شرکت‌های مختلف بازی‌ساز و کنسول‌ساز، علاوه بر عرضه‌ی نسخه‌های معمول از محصولات خود، نسخه‌هایی با ویژگی‌های خاصی را به تعداد محدود تولید می‌کنند. همین ویژگی‌ها سبب می‌شود تا برخی گیمرها و عاشقان بازی‌های ویدویی، بحثی به نام Unboxing یا همان جعبه گشایی را راه بیاندازند و در قالب ویدیوهایی، امکانات محصولی که خریده‌اند را تشریح کنند. این ویدیوها در شبکه‌های یوتیوب طرفداران بی‌شماری دارند و امروزه به عنوان یکی از بخش‌های پرمخاطب حوزه‌ی گیمینگ محسوب می‌شوند.

خوشحال و مفتخریم که در حال حاضر به عنوان تنها مرجع گیم در ایران، جعبه‌گشاییِ جدیدترین نسخه‌های ویژه یا به اصطلاح Limited، کالکشن‌های کم‌یاب بازی‌ها و باندل‌های محدود و گران‌قیمت را در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت اختصاصی و به زبان فارسی به مخاطبین خود ارائه می‌دهیم.

در اولین قسمت از سری ویدیوهای «جعبه‌گشایی» به معرفی نسخه‌ی محدود کنسول ایکس‌باکس وان که نام کامل آن Xbox One Call of Duty Advanced Warfare Limited Edition Bundle است، می‌پردازیم.

برای مشاهده سری ویدیوهای اختصاصی «جعبه‌گشایی»، کاری از بهنام ادیب‌زاده، به زومجی مراجعه کنید

جعبه گشایی نسخه محدود ایکس باکس وان Call of duty advanced warfare

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات