زومجی: ۱۰ بازی نوستالژیک که آرزوی دیدن آن‌ها در نسل هشتم را داریم

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آیا شما هم آرزوی بازگشت شخصیت معروف کراش را در نسل هشتم دارید؟ بازی درایور را به خاطر دارید؟ شاهزاده‌ی ایرانی چطور؟ آرزو دارید تا کدام بازی پس از سال‌ها، نسخه‌ای جدید از آن ساخته شود و در قالب گرافیک‌های واقع‌گرایانه شما را به وجد بیاورد؟ زومجی ۱۰ بازی نوستالژیک و خاطره‌انگیز را که برای دیدن آن‌ها در نسل هشتم لحظه‌شماری می‌کنیم، لیست کرده و به تشریح هر کدام از آن‌ها پرداخته است.
تبلیغات

به نام نوستالژی؛ به نام تمام شخصیت‌هایی که در لباس‌شان فرو رفتیم و به نام تمام مکان‌هایی که کودکی‌مان را در مجازی بودن آنها سپری کردیم. در این مقاله اختصاصی از زومجی، شما را به سال‌ها پیش خواهیم برد و آرزوهای نسل هشتم را مرور خواهیم کرد؛ آرزوهایی که حتی تحقق یکی از آنها در کالبد خوش خط و خال کنسول‌های نسل هشتمی، ما را به وجد خواهند آورد.

یک سال از نسل هشتم گذشت. بسیاری شب و روز منتظر شنیدن خبر معرفی بازی‌هایی هستند که نشانی واقعی از تحقق احساس نوستالژی در وجودمان را دارند. عناوین به یادماندنی و خاطره سازی که گذر زمان نه تنها باعث فراموش شدن آن‌ها نمی‌شود، بلکه همچنان الهام بخش بسیاری از بازی‌های بزرگ می‌شوند. این شما و این هم ۱۰ آرزوی نسل هشتم.

برای مطالعه‌ی کامل این مقاله به قلم آرش عیاری، به وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.

Prince-of-persia

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات