بررسی ویدیویی زومیت از اندروید ور (Android Wear)

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
اگر مایل هستید با این سیستم‌عامل اندروید ور بیشتر آشنا شوید، بررسی ویدویی زومیت از اندروید ور را از دست ندهید.
تبلیغات

بازارهای گجت‌های پوشیدنی روز به روز داغ‌تر می‌شود. یکی از مهم‌ترین بازیگران این بازار، گوگل با سیستم‌عامل اندروید ور (Android Wear) است که بسیاری از ساعت‌ هوشمند و دستبندهای هوشمند حال حاضر بازار نیز مبتنی بر همین سیستم‌عامل تولید شده‌اند.

 اندروید ور با وجود کم سن و سال بودن، برای کمتر کسی ناشناخته است. حتی اگر شرکت‌هایی نظیر سونی، سامسونگ و ال‌جی با محصولات خود به تنهایی موجب مشهور شدن این پلتفرم نشده باشند، مسلما موتورولا با شاهکار موتو 360 خود که بررسی ویدیویی آن را پیش‌تر ارائه کردیم اندروید ور را کاملا بر سر زبان‌ها انداخت. بازار گجت‌های هوشمند اکنون با تازه واردی مواجه است که بخش مهمی از آینده‌ی آن را شکل خواهد داد.

اگرچه محصولاتی نظیر ساعت‌های هوشمند هنوز چندان بالغ محسوب نمی‌شوند، اما تردیدی نیست که توجه همگان را به خود جلب کرده‌اند. اکنون کمتر کسی را خواهید یافت که با اشتیاق اخبار مربوط به این حوزه از گجت‌ها را دنبال نکند. سیستم‌عامل Android Wear، پاسخی است به این تب و تاب که ویژگی‌های بارز محصولات گوگل در تار و پود آن به خوبی قابل مشاهده است.

 اندروید ور با وجود اینکه تازه در شروع راه است و اولین نسخه‌ی آن عرضه شده اما نیازهای پایه‌ای کاربر را پوشش می‌دهد و از آنجایی که تولیدکنندگان از آن استقبال کرده‌اند و ابزارهای بسیاری مبتنی بر این سیستم‌عامل به فروش رفته است، توسعه دهندگان نرم‌افزاری نیز به شدت در حال ساخت اپلیکیشن‌های مختلف سازگار با آن هستند. اما اگر مایل هستید با این سیستم‌عامل بیشتر آشنا شوید، ویدیو اختصاصی زومیت از این سیستم‌عامل را تماشا کنید.

 ساعت موتو ۳۶۰ توسط شرکت امتداد پارسه،‌ وارد کننده‌ی رسمی ساعت‌ هوشمند Moto 360 در اختیار زومیت قرار گرفت.

اگر مایل هستید درباره‌ی موتو ۳۶۰ بیشتر بدانید بررسی زومیت از ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ را مطالعه کنید.

نظر شما درباره‌ی سیستم‌عامل اندروید ور و آینده‌ی آن در دنیای گجت‌های پوشیدنی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات