فیلم Toy Story 4 سال ۲۰۱۷ اکران می‌شود

شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
داستان اسباب‌بازی‌ها یکی از محبوب‌ترین آثار دیزنی به شمار می‌رود که شاید شما هم مثل ما با آن خاطره‌ها داشته باشید. خبر خوش‌حال کننده آن‌که دیزنی اعلام کرده که کار ساخت سری چهارم از این داستان را آغاز کرده است.
تبلیغات

داستان اسباب بازی (Toy Story) اولین انیمیشن بلند کامپیوتری والت دیزنی است که در سال ۱۹۹۵ ساخته شد و یکی از مطرح ترین و پرطرفدارترین انیمیشن‌های جهان به شمار می‌رود. به دنبال استقبال زیاد از این فیلم، دنباله آن با نام داستان اسباب بازی ۲ در سال ۱۹۹۹ ساخته شد و داستان اسباب بازی ۳ نیز در سال ۲۰۱۰ اکران شد.

داستان اسباب بازی‌های ۳ در حدود ۱ میلیارد دلار فروش داشت و پیکسار باید دیوانه باشد که سری چهارم آن را نسازد! اگر طرفدار شخصیت‌های محبوب این داستان شامل باز، وودی، اندی و باقی هستید، خبر خوب اینکه همه آن‌ها در سری چهارم داستان اسباب‌ بازی‌ها حضور خواهند داشت.

دیزنی اعلام کرده است که فیلم داستان اسباب بازی‌های ۴ در حال ساخت است، اما این فیلم تا سال ۲۰۱۷ اکران نخواهد شد. دلیل این زمان طولانی نیز روند پیچیده‌ی مراحل ساخت فیلم Toy Story 4 عنوان شده است.

هنوز اطلاعی از داستان فیلم نداریم و حتی نمی‌دانیم که در این سری نیز شاهد صدای تام هنکس - وودی، تیم آلن - باز لایت یر، دان ریکلس - آقای سیب زمینی، جیم وارنی - سگ اسلینکی، والاس شاون - رکس و جان راتزنبرگر - هام (خوک قلک) نیز خواهیم بود یا خیر.

پیکسار یکی از قوی‌ترین تیم‌های انیمیشن‌سازی دنیا است و حالا که فناوری نیز پیشرفت‌های چشم‌گیری در زمینه‌ی CGI داشته، باید منتظر یک شاهکار تمام‌عیار از پیکسارِ دیزنی باشیم.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات