زوم گیم: !Run Sackboy! Run، تعقیب و گریز در کوچک سیاره‌ی بزرگ!

پنج‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
بازی Little Big Planet یکی از عناوین محبوب پلی‌استیشن است که حالا سونی نسخه‌ی شبیه به آن را با نام !Run Sackboy! Run برای ابزارهای مبتنی بر iOS عرضه کرده و وعده انتشار آن برای اندروید و پلی‌استیشن ویتا را نیز داده است.
تبلیغات

عناوین انحصاری پلی‌استیشن همواره ارزش بالایی برای هواداران این کنسول داشته است و حتی مورد احترام طرفداران دیگر کنسول‌ها بوده‌اند. یکی از این عناوین انحصاری و در عین حال متفاوت که از زمان کنسول پلی‌استیشن 3، پا به عرصه‌ی وجود گذاشت، بازی Little Big planet یا به اختصار LBP است. حال بخش موبایل شرکت سونی، علاوه بر کاربران همیشگی خود، پلتفرم iOS را نیز هدف گرفته و نسخه‌ای متفاوت از این عنوان را برای اپلی‌ها منتشر کرده است.

!Run Sackboy! Run، نام بازی ساخته شده توسط بخش سرگرمی‌های موبایل شرکت سونی است که ماجراجویی‌های شخصیت معروف سری LBP، «سک بوی» را بازگو می‌کند. البته، هیچ داستان خاصی در بازی وجود ندارد و حتی سبک و سیاق این عنوان کاملا متفاوت نسبت به عناوین کنسولی است. سبک بازی !Run Sackboy! Run، الگوبرداری از بازی‌های مطرحی مانند Danger Dash، Temple Run یا Subway surf است که این بار در زاویه‌ی دید کنار و حالت پلتفرمری، دنبال می‌شود. موجودی خشمگین به دنبال سک بوی بازی ما است و شما وظیفه دارید تا شخصیت اصلی را در این مسیر پر مخاطره کنترل کنید و فقط با اشاره بر روی صفحه‌ی دستگاه یا کشیدن بر روی آن، مانع برخورد سک بوی با موانع یا افتادنش در تله شوید. محیط بازی برای کسانی که پیگیر بازی‌های LBP هستند، بسیار آشنا است. سه دنیای Canyonds،The Gardens و Avalonia، جاهایی هستند که شخصیت بازی ما از آن‌ها عبور خواهد کرد و هر کدام هم چالش‌های مخصوص به خود را دارند. مسیرهایی که طی می‌کنید انتها ندارند و  باید تلاش کنید تا بیشترین رکورد را به نام خود ثبت کنید. جایزه‌هایی در میان مسیر وجود دارند که به شما امکان دسترسی به لباس‌ها و شخصیت‌های جدیدی در بازی می‌دهد.

LBP-Sackboy

بازی !Run Sackboy! Run یک عنوان بی‌نظیر نیست و حتی اگر طرفدار پر و پا قرص این مجموعه هم باشید، وقت زیادی را صرف این بازی موبایلی نمی‌کنید. چرا که سبک و سیاق آن تا حد زیادی نسبت به نسخه‌های کنسولی، بیگانه است و خیلی زود دچار یک نواختی می‌شود. اما در هر صورت، اگر از این سبک‌ بازی‌های پلتفرمری خوشتان می‌آید و از سری بازی‌های LBP هم راضی هستید، !Run Sackboy! Run می‌تواند یک عنوان معمولی و تا حدی مفرح در آیفون یا آیپد شما باشد.

این بازی به زودی برای پلتفرم اندروید و کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا عرضه خواهد شد.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات