گجت پوشیدنی BitBite به کنترل عادت‌های غذایی و بهبود سلامتی شما کمک می‌کند

جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
تیم پشت ساخت این گجت پوشیدنی تعدادی از متخصصان حوزه سلامتی هستند که از فناوری پوشیدنی برای کنترل عادت‌های غذایی شما بهره می‌برند. حالا برای کاهش وزن خود می‌توانید به کمک BitBite عادت‌های غذایی خود را اصلاح کنید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با داشتن این گجت پوشیدنی به راحتی غذای خود را میل کنید و سپس بررسی کنید که چه میزان از نیازهای غذایی شما برآورده شده است. هر زمان که می‌خواهید غذا بخورید، BitBite را در گوش خود قرار می‌دهید. این گجت دارای یک میکروفون و سنسورهای اضافی است که صداهای موجود را پردازش می‌کنند. نرم‌افزار گوشی هوشمند BitBite نیز دروازه‌ای بین این گجت و فضای ابری است تا اطلاعات کاربر را ثبت کرده و به او گزارش دهد. این نرم‌افزار برای اندروید و iOS در دسترس است و باتری آن هم در حدود 3 ساعت دوام می‌آورد که با توجه به اینکه فقط در زمان خوردن  از آن استفاده می‌کنید، برای حدود 3 روز کافی است.

BitBite-device-overview-2-Edited

هدف اصلی BitBite این است که به شما کمک کند تا هوشمندانه‌تر غذا بخورید. البته منظور از هوشمندانه‌تر غذا خوردن این نیست که شما همیشه بجای خوردن شکلات، هویج بخورید بلکه BitBite بررسی می‌کند که شما چه زمانی و چطور غذا می‌خورید. BitBite نه تنها تحلیلی از عادت‌های غذایی شما شامل این که شما چقدر سریع لقمه خود را می‌جوید، هر لقمه را چندبار می‌جوید و این‌که چه زمان‌هایی در روز غذا می‌خورید ارائه می‌کند بلکه  این گجت دارای یک اسپیکر است که بازخورد آنی به شما می‌دهد درست همان‌طور که وقتی اشتباه غذا می‌خوردید، مادرتان به شما تذکر می‌داد.

BitBite-Clip-Wristband-Charger

اما زمانی که شما در حال خوردن غذا نیستید، BitBite در نقش یک هدست بلوتوث برای شما عمل می‌کند یا می‌توانید آن را بر روی دستبند مخصوص نصب کنید. همچنین این گجت هوشمند پیشنهاداتی برای وعده‌های غذایی به شما می‌دهد. برای مثال به شما یادآوری می‌کند که در وعده غذایی خود ماست بخورید. قیمت این گجت هوشمند در حال حاضر 159 دلار است.

به نظر شما آیا استفاده از چنین گجتی در زندگی روزمره کارآمد است؟ یا بعد از مدتی جای آن در کشوی میزتان خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات