دستبند هوشمند Atlas زمستان امسال عرضه خواهد شد

چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی Atlas Wearables که در تگزاس ایالات متحده واقع شده به تازگی سرمایه‌ای 1.5 میلیون دلاری برای توسعه‌ی ابزار پوشیدنی خود تامین نموده و بر همین اساس تصمیم دارد دستبند هوشمند خود را تا زمستان امسال روانه‌ی بازار کند.
تبلیغات

 با وجود آنکه هوا رو به سردی می‌رود، اما بازار ابزارهای هوشمند پوشیدنی هر روز گرم‌تر می‌شود به گونه‌ای که علاوه بر کمپانی‌های بزرگ و شناخته شده، استارت‌آپ‌های متعددی با تکیه بر این گجت‌های نوظهور در حال رشد و توسعه هستند.

دستبند Atlas Wristband از شتاب‌سنج و ژیروسکوپ سه محوره بهره می‌برد. این ابزار پوشیدنی همچنین به یک صفحه‌لمسی OLED از نوع خازنی مجهز شده است. دستبند Atlas Wristband قادر به ثبت گام‌های برداشته شده بوده و مجموعه‌ای از قابلیت‌های پایه‌ای ابزارهای پوشیدنی را نیز پشتیبانی خواهد کرد. این دستبند با یک بار شارژ می‌تواند حدود 3 روز تمام شما را همراهی کند که آمار قابل قبولی به نظر می‌رسد. جالب است که این دستگاه به شارژ بی‌سیم مجهز نشده که احتمالا بخاطر کاهش هزینه‌ی تولید و قیمت تمام شده چنین تصمیمی اتخاذ شده است. افزون بر این، دستبند مذکور تا عمق 50 متر در برابر آب مقاوم خواهد بود.

در کمال تعجب، قیمت دستبند اطلس آنچنان هم  ارزان نخواهد بود که با توجه به اطلاعات فعلی، توان رقابت را برای این دستگاه اندکی با چالش روبرو خواهد کرد. مدیرعامل این شرکت اعلام کرده دستبند Atlas Wristband با قیمت 250 دلار از زمستان امسال در دسترس خواهد بود. در هر صورت باید منتظر ماند و در نهایت دید قابلیت‌های این ابزار هوشمند تا چه میزان متمایز و کاربردی خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات