پبل نسل جدید ساعت هوشمند خود را با قابلیت شخصی‌سازی بالا معرفی خواهد کرد

دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
Pebble که بخاطر تولید یکی از اولین ساعت‌های هوشمند کاربردی، محبوبیت بسیاری دارد تصمیم گرفته در سال 2015 نسل جدید پوشیدنی خود را با قابلیت سفارشی‌سازی بالا روانه‌ی بازار کند.
تبلیغات

 پبل در نظر دارد نه تنها قابلیت تغییر و انتخاب بندهای چرمی، لاستیکی و فلزی را در اختیار کاربر بگذارد، بلکه قابلیت سفارشی‌ و شخصی‌سازی را چند پله ارتقا دهد. پبل شرکتی است که به لطف یک کمپین بسیار موفق کیک‌استارتر برای جمع‌آوری عمومی سرمایه شناخته شد که به موجب همین مساله، روحیه‌ی بسیار خوبی برای به چالش کشیدن رقبای میلیارد دلاری خود نظیر اپل، سامسونگ، ایسوس و ال‌جی در بازار رو به بهبود ساعت‌های هوشمند دارد.

به دنبال معرفی پر سر و صدای اولین ساعت هوشمند اپل که البته تا سال 2015 عرضه نخواهد شد، پبل تصمیم گرفته کاربران و مشتریان را با ارائه‌ی جایگزینی قوی در سفارشی‌سازی، عملکرد و ویژگی‌ها، به سمت برند خود اغوا کند. نسل بعدی ساعت هوشمند پبل از بهبودهای قابل‌ توجه و در حال حاضر محرمانه‌ای در طراحی و کاربرد بهرمند خواهند شد؛ اما متاسفانه در این مرحله دریافت هرگونه جزئیات و اطلاعات از این شرکت بسیار دشوار است.

محبوب‌ترین شایعه‌ای که در این خصوص وجود دارد، به معرفی و عرضه‌ی ساعت هوشمند ماژولار توسط پبل اشاره می‌کند که به موجب آن کاربر قادر خواهد بود به سادگی بند یا حتی صفحه‌ی ساعت را تعویض کند. با توجه به اینکه چنین راهکاری موجب تناسب دستکاه با تمام نیازها خواهد شد، می‌توان آن را مفهومی هوشمندانه توصیف کرد. ساعت هوشمندی را تصور کنید که می‌توان آن را برای رویدادهای مختلف نظیر یک مصاحبه‌ی شغلی به شکل رسمی درآورد و پس از آن برای شرکت در یک مهمانی شکل و شمایل اسپورت‌تری به آن بخشید.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در خصوص نسل جدید ساعت هوشمند پبل و نیز تاریخ عرضه یا برچسب قیمت آن در دست نیست؛ اما به محض دریافت هرگونه جزئیات بیشتر، شما همراهان زومیت را مطلع خواهیم کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات