اولین تیزر ویدیویی از ساعت هوشمند Gear S

چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ ساعت هوشمند Gear S را در بازارهای مختلفی عرضه کرده است. اما حالا اولین ویدیوی تبلیغاتی تلویزیونی را برای این ساعت هوشمند ارائه کرده است.
تبلیغات

مدتی است که ساعت هوشمند سامسونگ Gear S را در بازارهای مختلفی عرضه کرده است. اما حالا اتفاقی که انتظارش را داشتیم به وقوع پیوسته و سامسونگ اولین ویدیوی تبلیغاتی تلویزیونی را برای این ساعت هوشمند ارائه کرده است تا با تکیه بر توان تبلیغاتی خود، فروش گیر S را تضمین نماید.

سامسونگ به شدت به دنبال راه‌هایی برای جذب مشتریان برای محصولات پوشیدنی خود است. از این رو، این غول کره‌ای، اولین ویدیوی تبلیغاتی Gear را منتشر کرده است. برخلاف ویدیوهای تبلیغاتی که سال گذشته برای مدل گلکسی گیر ارائه شده بودند، تبلیغ گیر S به هیچ وجه زمان را هدر نمی‌دهد و به سادگی به تماشاگران اجازه می‌دهد تا با قابلیت‌های این ساعت هوشمند آشنا شوند.

عباراتی مانند این ساعت یک قطب‌نما است، این ساعت یک جفت دست اضافی برای شما است و این فقط یک ساعت نیست به ترتیب در طول ویدیو و در زمانی که این ساعت هوشمند مسیر را به شما پیشنهاد می‌دهد، تماس تلفنی از طریق آن برقرار و پیام کوتاه بدون نیاز به یک گوشی هوشمند از طریق آن ارسال می‌شود، نمایش داده می‌شوند.

گیر S هفته پیش برای فروش در بازار کره‌جنوبی عرضه شد و در روز اول عرضه با فروش 10,000 واحدی مواجه شد. مزیت این ساعت هوشمند که باعث فروش آن می‌شود، صفحه‌نمایش خمیده‌ی سوپر آمولد 2 اینچی  آن و البته سیم‌کارت‌خور بودن و چیپ وای‌فای و GPS بکار رفته در آن است که در مجموع باعث می‌شوند تا این ساعت هوشمند بدون نیاز به یک گوشی هوشمند کار کند.

آیا شما هم از مشتریان Gear S هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات