مایکروسافت اپلیکیشن Revolve را برای ارتباط بخش تقویم و مخاطبان در ویندوزفون معرفی کرد

سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
شرکت مایکروسافت در جریان نشست خبری که چندی پیش برگزار کرده بود، از عرضه‌ی اپلیکیشنی به نام Revolve برای ایجاد ارتباط بین بخش مخاطبین و تقویم در ویندوزفون خبر داد.
تبلیغات

Revolve درست شبیه اپلیکیشن تقویمی است که گوگل به تازگی برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر کرده است. این اپلیکیشن تجربیات کاربری که در بخش تقویم و وقایع روی می‌دهد را با لیست مخاطبین ذخیره شده در گوشی همسان می‌کند. وقتی در تقویم، رویدادی را در یک روز مشخص تنظیم می‌کنید، اپلیکیشن به طور خودکار تمام اطلاعات کاربردی مانند شماره تماس، آدرس‌ها و هر چیزی که مربوط به آن رویداد است را از منابع جمع‌آوری می‌کند و در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

Calendar

اپلیکیشن تقویم گوگل در اندروید

اپلیکیشن تقویم گوگل زمانی که کاربر مشغول نوشتن یادداشت برای رویداد مورد نظرش است، گزینه‌های مرتبط را به نمایش در می‌آورد و می‌توان با انتخاب سریع آن‌ها، رویداد مورد نظر خود را با استفاده از اطلاعات جامع، تکمیل و مشخص کنیم. مطمئنا چنین ابزاری بسیار مفید است و مایکروسافت نیز سریعا به فکر ایجاد اپلیکیشنی مشابه برای کاربران ویندوز فون خود افتاده است. مایکروسافت در مورد اپلیکیشن Revolve این چنین توضیح داد:

Revolve، اپلیکیشنی برای کاربران ویندوز فون است که به آن‌ها اجازه می‌دهد تقویم خود را با بخش مخاطبین ادغام کرده و اطلاعات کلیدی و جامع اشخاص یا مکان‌هایی که برای ملاقات انتخاب می‌کنند، از منابع مختلف جمع‌آوری و مشاهده کنند.

احتمالا به زودی شاهد عرضه‌ی این اپلیکیشن برای پلتفرم ویندوز فون باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات