ٰاچ‌تی‌سی تیزر مربوط به تلفن هوشمند جدید خود را منتشر کرد

سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی خود را برای یک رویداد ویژه در ۱۶ مهرماه آماده می‌کند. این کمپانی امروز تایید کرده که قرار است در کنفرانس فردا از تلفن‌ یا تلفن‌های هوشمند جدید خود رونمایی کند. انتظار می رود اچ‌تی‌سی فردا حداقل از پرچمدار جدید خود با نام HTC One M8 Eye پرده بردارد.
تبلیغات

شنیده‌ها حکایت از این دارند که One M8 Eye از نظر سخت‌افزاری مشابه وان ام ۸ است؛ اما اچ‌تی‌سی در پشت دستگاه به‌جای استفاده از دوربین Duo Camera با رزولوشن ۴ مگاپیکسلی و فناوری اولترا پیکسل، از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در کنار سنسور مربوط به ثبت عمق تصاویر بهره گرفته است.

علاوه بر این ممکن است اچ‌تی‌سی از دوربین جدید خود با نام RE Camera رونمایی کند؛ دوربینی که قرار است با Go Pro رقابت کند.

بعید به نظر می‌رسد که تبلت ۸.۹ اینچی نکسوس گوگل که توسط اچ‌تی‌سی طراحی و تولید شده در رویداد فردا رونمایی شود. اما زمان زیادی تا معرفی این تبلت نیز باقی نمانده است.

محصوص دیگری که انتظار می‌رود در کنار One M8 Eye و دوربین RE Camera در رویداد فردا رونمایی شود، تلفن میان‌رده‌ی HTC Desire Eye است. تلفنی که شواهد نشان می‌دهند از مشخصات سخت‌افزاری در سطح پرچمداران بهره می‌برد و قرار است با قیمت رقابتی روانه بازار شود.

از مشخصات فنی فاش شده‌ی این گوشی می‌توان به صفحه نمایش بزرگ ۵.۲ اینچی با رزولوشن 1080p اشاره کرد. قلب تپنده‌ی HTC Desire Eye یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای اسنپ‌دراگون با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز است که ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن را همراهی می‌کنند. همچنین کاربر می‌تواند با استفاده‌ از ورودی کارت حافظه‌ی میکرو SD برای افزایش حافظه‌ی ذخیره‌سازی کمک بگیرد. ظاهرا اچ‌تی‌سی یک باتری ۲۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی را برای Desire Eye در نظر گرفته است.

اگر مایل هستید تا زودتر از همه با محصولات جدید اچ‌تی‌سی آشنا شوید، فردا همراه زومیت باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات