نگاهی به تلویزیون هوشمند جدید سامسونگ، H7790

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸
مطالعه 3 دقیقه
تلویزیون H7790 سامسونگ یک ریموت کنترل جدید دارد، تلویزیونی با دستگاه کنترل از راه دور لمسی، با قابلیت اجرای فرامین صوتی به زبان فارسی! مهم‌ترین مزیت این محصول همین کنترلر جدید آن است که کار با تلویزیون را بسیار ساده‌تر می‌کند. کافی است به تلویزیون بگویید تا صدا را کم و زیاد یا شبکه را عوض کند. در این مطلب با هم نگاهی کوتاه می‌اندازیم به امکانات و ویژگی‌های محصول جدید سامسونگ یعنی تلویزیون H7790.
تبلیغات

ریموت کنترل و کیفیت تصویر

samsung-tv-U7790-2

در داخل بسته تلویزیون، دو دستگاه کنترل از راه دور وجود دارد. یک کنترل دستی سیاه که برای اکثر افراد آشنا است و دیگری یک دستگاه کنترل لمسی هوشمند که به حسگرهای بسیار دقیق صدای فارسی و حرکتی مجهز است. این کنترل لمسی می‌‌تواند نقش یک ماوس بی‌سیم را هم ایفا کند.

H7790 تصاویر باکیفیتی را ارائه می‌کند و دلیل این موضوع نیز کنتراست بالای آن است؛ این مدل یکی از عمیق‏ترین رنگ‌های سیاه موجود در بازار ارائه می‌دهد. برای این تلویزیون نسبت کنتراست 3000:1 تخمین زده می‌شود. سیستم میکروی کاهنده نور نیز بدون این که بیش از حد بر جزئیات قسمت‏‌های تاریک تصویر تاکید داشته باشد، رنگ‌‏های سیاه را عمیق‌تر جلوه می‌دهد. به این ترتیب مدل H7790 دارای دقت مناسبی در نمایش رنگ است.

تصاویر سه‌بعدی

در داخل جعبه تلویزیون دو عدد عینک سه بعدی پویا اکتیو وجود دارد که بسیار سبک هستند و رنگ شیشه‏‌هایشان طبیعی است. در نتیجه به کرد طبیعی رنگ در حالت Movie صدمه نمی‌‏زنند. برخی کاربران ممکن است با لرزشی که به طور تفکیک‌‏ناپذیر در سیستم‌‏های پویا وجود دارد مشکل داشته باشند، ولی در این تلویزیون چنین مشکلی مشاهده نمی‌شود.

طراحی باریک

قاب صفحه نمایش H7790 بسیار باریک و تنها پنج میلی‏متر است، که به تلویزیون حالت معلق بودن در هوا را می‌‏دهد. حاشیه نقره‎ای که این قاب را در بر گرفته، حالتی منحصر به فرد به آن می‏‌بخشد. ضخامت این تلویزیون در پهن‏‌ترین قسمت، به 33.2 میلی‏متر می‌‏رسد و در نتیجه انتخاب عالی برای آویختن به دیوار است.

مدل H7790 تمامی امکانات اتصال لازم برای یک تلویزیون 1080 پیکسلی را دارد؛ این مدل، دارای چهار پورت HDMI (دو تا در اطراف، دو تا در پشت)، سه ورودی USB و LAN با سیم و بدون سیم، سیستم چندرسانه‌ای دیجیتال، یک سیم اتصال گوشی و اتصالات ویدئویی مختص SCASRT ،COMPONENT و COMPOSITE است.

samsung-tv-U7790-3

یکی از پورت‌های HDMI قابلیت ARC دارد، که برای کیت صدای متصل قابل استفاده است و پورت دیگر ازMHL پشتیبانی می‌کند، که امکان ارسال ویدئوهای HD را از تلفن‏ هوشمند یا تبلت با تجهیزات مشابه، به تلویزیون فراهم می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات