تماشا کنید: تریلر جدید از سریال Halo: nightfall منتشر شد

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
یکی از مجموعه بازی‌های (Franchise) مطرح کنسول ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت، سری بازی‌های شوتر اول شخص هیلو (Halo) است. تمرکز مایکروسافت بر روی این مجموعه در چند سال اخیر بیش از پیش شده است و این تمرکز نه تنها بر روی تولید بازی، که تولید و توسعه‌ی سریال و فیلم براساس داستان هیلو با همکاری کارگردانان و چهره‌های شناخته شده‌ی هالیوود، در دستور کار این شرکت قرار گرفته است. Halo: Nightfall نام سریالی اپیزودیک است که به تازگی، ویدیو تریلری جدیدی از آن در فضای مجازی منتشر شده است.
تبلیغات

 سریال Halo: Nightfall توسط چهره‌ی مطرح سینمای جهان، ریدلی اسکات (سازنده فیلم‌های بیگانه، گلادیاتور) تهیه‌کنندگی می‌شود و سرجیو میمیکا گزان که در کارنامه‌ی خود سریال «فرار از زندان» را دارد، کارگردانی این سریال را برعهده گرفته است. 

اولین قسمت از این سریال ۵ اپیزودی قرار است در تاریخ ۱۰ نوامبر از طریق لایو استریم HaloFest در شبکه‌ی ایکس‌باکس لایو به نمایش در بیاید و پخش قسمت‌های بعدی نیز متقابلا اعلام خواهد شد. داستان این سریال، بین قسمت چهارم سری بازی‌های هیلو و قسمت پنجم این مجموعه که قرار است سال آینده‌ی میلادی به انتشار برسد، روایت می‌شود.

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات