همگام با پیشروان: سرگذشت 30 ساله ای از آینده

یک‌شنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
در این بخش جدید از زومیت قصد داریم تا بیشتر از ویدیو های سخنرانی های افراد مشهور و تاثیر گذار در دنیای فناوری به همراه زیر نویس فارسی بهره ببریم تا شما خوانندگان عزیز زومیتی را با پیشروان علم و فناوری دنیا در حوزه های مختلف آشنا کنیم. اگر شما هم می خواهید از سرگذشت آینده ی بشریت در طی 30 سال آگاه شوید در ادامه با ما باشید و حتما ویدیو را تا انتها تماشا کنید.
تبلیغات

همگام با پیشروان بخشی جدید از زومیت است که قرار است بیشتر از متن به ویدیو و سخنرانی‌های افراد مشهور و موثر در توسعه ی فناوری بپردازد تا شما خوانندگان زومیتی بتوانید ضمن آشنایی با این پیش قراولان علم و فناوری از جدیدترین پیشرفت های بشریت در علم و فناوری آگاه شوید.

هفته گذشته اولین بخش از این مجموعه را تقدیم شما کردیم. حال با گرفتن بازخوردهای خوبی که از شما داشتیم مصمم‌تر شده‌ایم تا این بخش را ادامه دهیم.

برای شروع در این پست قصد داریم از تاریخچه ای از پیش بینی های یکی از موثرترین افراد در تاریخ فناوری آقای نیکلاس نیگروپونته آغاز کنیم و سیر تحول فناوری را در طی سی سال آینده از قول ایشان دنبال کنیم. تحولی که برای بسیاری از ما باور ناکردنی می نماید اما تجربه ی سی ساله ی این دانشمند خلاف آن را ثابت می کند!

ویدیوی زیر را از دست ندهید، مطمئن باشید در انتها آرزوی حضور در آینده را خواهید داشت!

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات