زوم‌ گیم: با Dead Target: Zombie به کشتار زامبی‌ها بروید

پنج‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
یکی از سبک‌های پرطرفدار و مورد علاقه گیمرها مسلما تیراندازی اول شخص است و عناوین زیادی نیز بر پایه همین سبک و سیاق منتشر شده است. در سوی دیگر، بازی‌های زامبی محور نیز روز به روز افزایش پیدا می‌کنند و این محدود به کنسول‌های خانگی و رایانه‌های شخصی نمی‌شود. در زوم‌گیم امروز سعی داریم تا یکی از بازی‌های خوب و با کیفیت سبک شوتر اول شخص زامبی محور را برای پلتفرم‌های موبایل معرفی کنیم.
تبلیغات

Dead Target: Zombie یک بازی رایگان کم حجم اما با گرافیکی بالا و گیم‌پلی وسیع است که توسط شرکت VNG Corp ساخته شده است. داستان بازی در زمان آینده روایت می‌شود، جایی که جنگ‌جهانی سوم روی داده است و دولت‌مردان برای مقابله با دشمن دست به تحقیقات و ساخت ارتشی قوی از زامبی‌ها می‌زنند اما همه چیز آن‌طور که باید و شاید پیش‌ نمی‌رود و زامبی‌ها به شهرها حمله می‌کنند. ارتش برای مقابله با این اشتباه، کماندویی زبده را به میان آن‌ها می‌فرستد تا بتواند راهی برای جلوگیری از گسترش زامبی‌ها پیدا کند.

خب، فکر نکنم کسی دنبال داستان بازی در این سبک و سیاق برای موبایل باشد. چیزی که مهم است، تنوع گیم‌پلی و جلوه‌های بصری بازی است که خوش‌بختانه عنوان «هدف مرده: زامبی» عملکردی رضایت‌بخش را در پی داشته است.

Dead Target FIX 2

دوربین بازی به همان حالت همیشگی بازی‌های تیراندازی از زاویه‌ی اسلحه قابل مشاهده است. در هر مرحله شما وظیفه دارید تا محلی مشخص را از وجود زامبی‌ها پاک سازی کنید. نکته‌ای که مقداری برای من قابل قبول نبود، عدم حرکت رو به جلو شخصیت بازی بود. شما باید در یک محل ایستاده و زامبی‌هایی که به سمتتان حجوم می‌آورند را از پای در بیاورید. البته به لطف گرافیک قابل قبول و هم‌چنین سیستم ارتقا و خرید اسلحه، آن ایراد هم زیاد به چشم نمی‌آید. از طرفی، سازندگان بیش از ۵۰۰ مبارزه را در این بازی تعبیه کرده‌اند که این مسئله به تنوع پذیری بازی کمک شایانی می‌کند.

Dead Target FIX 3

سیستم تحت نام کازینو نیز وجود دارد که شما می‌توانید از طریق این محل به کسب پول یا هر جایزه‌ی دیگر بپردازید. تنوع اسلحه در بازی زیاد است و بازیکن می‌تواند از طریق بخش آپگرید، اسلحه‌ها را ارتقا دهد، مهمات بخرد یا اسلحه‌های جدید را از آن خود کند. یکی از ویژگی‌های خوب این عنوان، پشتیبانی مناسب سازندگان از آن است. به طور روزانه چالش‌هایی در بازی برای بازیکنان قرار می‌گیرد و یا آیتم‌های ویژه‌ای به هر کاربر داده می‌شود تا تنوع بازی هم‌چنان حفظ شود.

Dead Target FIX 1

هدف مرده یک بازی با حجم تقریبا ۴۰ مگابایت اما با گرافیکی بسیار خوب و راضی کننده است که سابقا برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید منتشر شده بود و به تازگی برای ویندوزفون نیز عرضه شده است. اگر به دنبال یک بازی هیجان انگیز با گرافیک بالا اما کم‌حجم هستید، به هیچ وجه هدف مرده را از دست ندهید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات