کاربران در مورد ساعت‌های‌هوشمند چه نظری دارند؟ نگاهی به گزینه‌های موجود در پیشنهاد جستجوی گوگل!

سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
در چند سال اخیر فعالیت کمپانی‌ها در حوزه‌ی طراحی و تولید ساعت‌های‌هوشمند شتاب دو چندانی یافته و کمپانی‌هایی چون سامسونگ، موتورولا، ال‌جی و اپل میلیون‌ها دلار در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده‌اند، اما هنوز به‌موجب نوپا بودن این صنعت بازخورد کاربران روشن نیست. البته سرویس جستجوی گوگل پاسخ تلخی به سودای کمپانی‌ها در زمینه‌ی گجت‌های پوشیدنی دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در صورتی عبارت Smartwatches are را در کادر جستجوی گوگل تایپ کنید، در میان پیشنهادات گوگل برای کامل کردن عبارت جستجو با گزینه‌های جالب توجهی روبرو خواهید شد که چندان باب میل تولیدکنندگان این محصولات نخواهد بود، چراکه کاربران را از خرید این گجت‌ها دلسرد خواهد کرد. پاسخ‌های پیشنهادی ساعت‌های‌هوشمند را محصولاتی احمقانه، زشت و بی‌کاربرد خوانده‌اند.

WatchWhy

مطمئنا این پاسخ‌ها بازخوردی نیست که تولیدکنندگان با سرمایه‌گذاری میلیون دلاری در انتظار دریافت آن بودند. ساعت‌های‌هوشمند به‌عنوان ابزاری برای کاربرد دائم توسعه داده شده است. نکته‌ی جالب توجه در مورد نتایج گوگل، بدتر شدن نتایج با سوالی کردن عبارت و جستجو برای دلایلی است که به‌موجب ان‌ها ساعت‌های‌هوشمند غیرکاربردی نام گرفته‌اند.

WatchUgly

نتایج منتشر شده نشان از این دارند که این حوزه‌ی نوپا هنوز نتوانسته به خواسته‌های کاربران نزدیک شود و باید منتظر محصولات آتی در سال‌های پیش‌رو باشیم تا ببینیم که آیا ساعت‌های‌هوشمند به اهداف تعیین شده خواهند رسید یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات