برند چینی PiPO از ارزان قیمت‌ترین تبلت ویندوزی به نام Work-W4 پرده برداشت

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا موج تولید تبلت‌های ویندوزی ارزان قیمت هر روز خروشان‌تر از قبل می‌شود. حال برند PiPO، تبلت ویندوز ۸.۱ فوق ارزان و ۸ اینچی را معرفی کرده است که فقط ۸۲ دلار قیمت دارد.
تبلیغات

PiPO برندی چینی است که در حوزه‌ی دستگاه‌های ارتباطی همراه فعالیت دارد. حال این برند در جدیدترین محصول معرفی شده‌ی خود به نام Work-W4 از سیستم‌عامل ویندوز ۸.۱ بهره برده تا خود را به موج عرضه‌ی محصولات ویندوزی ارزان قیمت برساند. این تبلت دارای صفحه‌نمایشی ۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل از نوع IPS LCD است.

مقاله مرتبط: ‌تاریخ عرضه‌ی تبلت ویندوزی ارزان قیمت Asus VivoTab 8 رسما اعلام شد

هم‌چنین به مانند خیلی از تبلت‌های ویندوزی دیگر، این تبلت هم از پردازنده‌های اینتل ۴ هسته‌ای از خانواده‌ی Bay Trail-T مدل 3735F استفاده می‌کند. ۱ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌ سازی در کنار باتری ۴٫۵۰۰ میلی آمپر ساعت و دوربین جلو و عقب که احتمالا ۲ مگاپیکسل خواهند بود، از اجزای دیگر این تبلت ۸۲ دلاری هستند. استفاده از پردازنده‌ی x86 اینتل باعث می‌شود تا این تبلت ارزان قیمت بتواند نسخه‌ی کامل سیستم‌عامل ویندوز ۸.۱ را به همراه کلیه‌ی اپلیکیشن‌های سنتی تحت محیط دسکتاپ را اجرا کند.

تصویری از این تبلت نیز منتشر شده است که برطبق ادعای سازندگان، این یک طرح اولیه است و نسخه‌ی نهایی دستگاه، تفاوت‌هایی با آنچه در تصویر مشاهده می‌کنید، خواهد داشت.

مایکروسافت برای مقابله با گوگل و محصولات ارزان قیمت کروم‌بوک و تبلت‌های اندرویدی، شروع به همکاری با برند‌های مختلف تولیدکننده تبلت و لپ‌تاپ کرده است و سعی دارد با عرضه‌ی ارزان قیمت‌ترین محصولات، این بازار پر مخاطب را به خود جذب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات