iTunes را فراموش کنید؛ iTools همه‌ی محدودیت‌ها را می‌شکند

جمعه ۱۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
به نظر شما بزرگ‌ترین ایرادی که به محصولات اپل وارد می‌شود چیست؟ کیفیت ساخت، کمبود اپلیکیشن، خیر! تنها و تنها محدودیت. اما به کمک نرم افزار iTools می‌توان بدون مرزهای تعیین شده توسط اپل، به‌راحتی و توسط هر کامپیوتری و بدون هیچ محدودیتی به انتقال انواع فایل‌ها به ابزارک اپلی‌تان بپردازید. پس با ما در این مقاله همراه باشید تا شما را برای همیشه از محدودیت‌ها رها سازیم.
تبلیغات
1

به کمک این نرم افزار توانمند دیگر نیازی ندارید تا دستگاه خود را تنها با یک کامپیوتر همگام‌سازی کنید. حتی می‌توانید اپلیکیشن‌های نصب شده روی دستگاه را نیز روی کامپیوتر خود ذخیره کرده و بعدا روی دیگر ابزارک‌های اپل مورد استفاده قرار دهید. به‌علاوه برای استفاده از این برنامه نیازی به جیل بریک ندارید. برنامه‌های دریافت شده از 25PP نیز توسط iTools قابل نصب‌اند. به شرطی که همگام‌سازی اولیه را انجام داده باشید.

65

این امر در مورد انتقال و استخراج فایل‌های چند رسانه‌ای از قبیل آهنگ، ویدئو و کتاب نیز صادق است و علاوه بر انتقال سریع و راحت تمامی فایل‌های مورد نظر از کامپیوتر به آیفون، فایل‌های موجود روی آیفونتان را نیز می‌توانید به‌راحتی به کامپیوتر انتقال دهید.

جالب است بدانید که اگر فرمت فایل مورد نظرتان توسط iOS پشتیبانی نشود، برنامه به‌طور خودکار آن را تبدیل خواهد کرد.

3

در هنگام نصب اپلیکیشن نیز دیگر اپلیکیشن‌های قدیمی‌تان پاک نخواهد شد. البته قابلیت اضافه کردن RingTone، مدیریت مخاطبان و صفحات خانگی، پشتیبان گیری از دستگاه را نباید از یاد برد. در صورتی که قفل دستگاه خود را شکسته‌ و عمل جیل بریک را انجام داده‌اید، می‌توانید با کمک این برنامه به فایل‌های سیستمی و دیتای برنامه‌ها دسترسی داشته باشید. این برنامه روی سیستم عامل مک و ویندوز قابل اجرا است.

برای دریافت نرم افزار آیتولز به این صفحه مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات