سامسونگ دومین تیزر تبلیغاتی گلکسی اس 4 را منتشر کرد

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
در تیزر ویدئویی اول گلکسی اس 4 دیدیم که جرمی جعبه Unpacked سامسونگ را دریافت کرد و آن را به خانه آورد. در ویدئوی جدید سامسونگ ادامه داستان را دنبال خواهید کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ به‌تازگی دومین تیزر ویدئویی خود برای گلکسی اس 4 را نیز منتشر کرده است و اگر انتظار دارید که این بار اطلاعات جزئی‌تری را مشاهده کنید بازهم در اشتباهید. تنها چیزی که دستگیرتان می‌شود این جمله است: «رنگ مورد علاقه من است، باورنکردنی است، بی‌نظیر است».

به بیان بهتر هیچ چیز جدیدی دستگیرتان نمی‌شود. در این ویدئو جرمی (کودکی که در تیزر اول بسته گلکسی اس 4 را دریافت کرده بود) جعبه را به خانه می‌آورد. از بدشانسی او دختر همسایه، یعنی جین مدام درباره جعبه از او می‌پرسد و حتی مادر او نیز بدموقع وارد اتاق می‌گردد و جرمی مجبور می‌شود جعبه را پنهان کند.

وقتی جرمی در جعبه را باز می‌کند، درخششی از داخل آن مشاهده می‌گردد و در این زمان وی می‌گوید که این رنگ مورد علاقه او است. از این جمله می‌توان حدس زد که گلکسی اس 4 در رنگ‌بندی متنوعی عرضه گردد.

سامسونگ هنوز اطلاعات رسمی را از این گوشی منتشر نکرده و برای داشتن این اطلاعات باید تا روز 24 اسفند شکیبا باشیم، هر چند که تصاویر و اخبار متعددی درباره ویژگی‌های این گوشی به بیرون درز کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات