سامسونگ اولین تیزر ویدئویی مربوط به گلکسی اس 4 را منتشر نمود

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ یک تیزر ویدئویی برای پرچم‌دار بعدی خود، یعنی گلکسی اس 4 منتشر کرده است. در این کلیپ هیچ ویژگی خاصی معرفی نمی‌گردد ولی تماشای آن خالی از لطف نیست.
تبلیغات

حال که سامسونگ تأیید کرده که گلکسی اس 4 را در یک رویداد اختصاصی در 14 مارس (24 اسفند) در نیویورک معرفی خواهد نمود، طرفداران گوشی‌های هوشمند این کمپانی کره‌ای فقط منتظر آنند تا ببینند پرچم‌دار بعدی سامسونگ چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟سامسونگ تاکنون هیچ سخنی درباره ویژگی‌های این گوشی نگفته، اما یک تیزر ویدئویی تبلیغاتی رازآلود برای محصول بعدی خود منتشر کرده است

در این کلیپ کودکی در قامت یک مدیر ارشد، این شانس را پیدا می‌کنند که نگاهی کوتاه به پرچم‌دار بعدی گوشی‌های اندرویدی سامسونگ که در داخل یک بسته مخصوص است، بیندازد.

متأسفانه اگر به‌دنبال آن هستید که در این کلیپ ویدئویی اطلاعات جدیدی از گلکسی اس 4 بیابید، باید بگوییم که ناامید خواهید شد. تمام آن چیزی که در این ویدئو دستگیرتان می‌شود این است که گلکسی بعدی در یک جعبه حدودا یک فوت در یک فوت جا می‌شود و البته شاید مثل آنچه در این کلیپ می‌بینید چنان بدرخشد که فضا را نورانی کند!

البته شایعاتی که درباره مشخصات این گوشی هوشمند اندرویدی وجود دارد، باعث می‌شود که واقعا این دستگاه بدرخشد! احتمالاً گلکسی اس 4 مجهز به نمایشگر 4.99 اینچ Super AMOLED، یک تراشه جدید از سامسونگ به نام Exynos Octa، دو گیگابایت حافظه رم و یک دوربین 13 مگاپیکسلی خواهد بود. چیزی که ما را ناامید کرده این است که تمام این ویژگی‌ها که نوید یک گوشی قدرتمند و عالی را می‌دهند، احتمالاً در یک بدنه پلاستیکی عرضه خواهند شد. سامسونگ جزو معدود تولیدکنندگان تلفن‌های اندرویدی است که هنوز پرچم‌دار جدیدی را در سال 2013 ارائه ننموده است. به هر حال باید تا روز 24 اسفند منتظر باشیم و ببینیم سامسونگ گلکسی اس 4 درمقابل اچ‌تی‌سی وان، سونی اکسپریا Z، و ال‌جی اپتیموس جی پرو چه برگ برنده‌ای رو می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات