Snapchat فیس‌بوک را در میزان تصاویر آپلود شده، پشت سر گذاشت

چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
کاربران Snapchat در حال گذر از کاربران شبکه‌ی اجتماعی فیس‌بوک در آپلود کردن تصاویر هستند چراکه روزانه در حدود 400 میلیون تصویر و ویدئو را به‌اشتراک می‌گذارند. سخن‌گوی Snapchat دیروز اعلام کرد که این سایت روزانه پذیرای 400 میلیون اسنپ است در حالی که کاربران فیس‌بوک روزانه در حدود 350 میلیون تصویر را آپلود کرده و به‌اشتراک می‌گذارند.
تبلیغات

شاید مقایسه‌ی این دو سرویس و حجم تصاویر به‌اشتراک گذاشته شده توسط آن‌ها آن‌چنان صحیح نباشد، چرا که 400 میلیون تصویر اعلام شده توسط Snapchat شامل ویدئو و عکس می شود. اما احتمالا در صورت مقایسه‌ی عکس‌ها نیز، Snapchat با اختلاف کمتری جایگاه نخست را به خود اختصاص می‌دهد.

Snapchat سرویس بارگذاری ویدئوی خود را تا دی ماه سال گذشته ارائه نکرده بود. هم‌اکنون نیز خاصیت ناپدید شدن تصاویر پس از مشاهده در Snapchat اصلی‌ترین ویژگی این سرویس است. همچنین تعداد کاربران Snapchat نیز کمتر از فیس‌بوک هستند. اینستاگرام نیز روزانه پذیرای 55 میلیون تصویر آپلود شده توسط کاربران خود است.

شهریور ماه گذشته، ایوان اشپیگل، موسس Snapchat اعلام کرد که کاربران روزانه 350 میلیون تصویر را در این وب‌سایت آپلود می‌کنند. این میزان شاهد افزایش 150 میلیونی پس از مرداد ماه است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات