ویزیو با دو تلفن 5 اینچی 1080p و 4.7 اینچی 720p وارد رقابت می‌شود

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
دو سال پیش ویزیو در CES اولین تلفن خود را معرفی کرد، یک تلفن اندرویدی که به سرعت محکوم به مرگ شد و از رقابت خارج گردید. حالا این کمپانی امریکایی علاوه بر تولید کامپیوتر و تبلت، قصد دارد با دو تلفن جدید 5 و 4.7 اینچی مجددا وارد رقابت با تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند شود اما این بار ویزیو قصد دارد وارد بازارهای خارج امریکا گردد و ابتدا بازار چین را محک بزند.
تبلیغات

تلفن‌های ویزیو مشخصات سخت‌افزاری و ظاهر زیبایی دارند اما با این حال ورود به بازار و رقابت با رقبای قدرتمند همچون سامسونگ و اپل کار دشواری است. به همین دلیل ویزیو تصمیم گرفته تا بازارهای دیگر را مورد آزمایش قرار دهد و به عنوان مثال وارد مذاکره با اپراتورهای مخابراتی چینی شده است.

تلفن 5 اینچ ویزیو دارای رزولوشون 1080p است و تلفن 4.7 اینچی نیز رزوولشن 720p دارد. هر دو تلفن دو سیم کارته هستند و از اندروید آبنبات پاستیلی بهره می‌برند. تلفن 5 اینچی مجهز به پردازنده 2 هسته‌ای 1.5 گیگاهرتز کوالکام است و 2 گیگابایت حافظه رم دارد اما تلفن کوچک‌تر 4.7 اینچی مجهز به یک تراشه 2 هسته‌ای MediaTek با 1 گیگابایت حافظه رم است.

افرادی که شانس کار کردن با تلفن 5 اینچی 1080p ویزیو را داشته‌اند شیفته رزولوشن و کیفیت تصویر آن شده‌اند و تصاویر آن را کاملا واقعی دانسته‌اند.

تلفن 4.7 اینچی مجهز به بدنه پلاستیکی سفید و سرامیکی رنگ یکپارچه است. طراحی ظاهری این تلفن شباهت زیادی به وان ایکس اچ تی سی دارد.

در قسمت پشت گوشی دکمه ریزی وجود دارد که با فشار دادن آن مکان دو سیم کارت و اسلات میکرو SD در دسترس قرار می‌گیرد.

ویزیو تمایل دارد تا ابتدا وارد بازار چین شده و پس از کسب فروش قابل ملاحظه با قدرت بیشتری وارد بازار امریکا و دیگر کشورها شود.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات