قاضی، تلفن‌های Galaxy S و Galaxy S II و Galaxy Ace را از لیست ابزارهای مورد شکایت اپل برعلیه سامسونگ حذف کرد

سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
قضای دادگاه رسیدگی به شکایت اپل از سامسونگ به دلیل نقض اختراع‌های ثبت‌شده، روز گذشته سه تلفن Galaxy S GT-i9000 و S II-i9100 و Ace را از لیست محصولات مورد شکایت اپل از سامسونگ خارج کرد. هیئت منصفه هنوز به سوالات مهم در این باره پاسخ نداده اما دلایل اپل برای نقض پتنت‌های این شرکت در این تلفن‌ها را کافی نداسته است.
تبلیغات

صبح روز گذشته اپل جمع‌بندی از شواهد و مدارک خود به دادگاه ارائه کرد و پس از آن سامسونگ، استدلال‌های خود را در طول یک ساعت به دادگاه ارائه کرد و از دادگاه خواست تا حکم کند که اپل نتوانسته به اندازه کافی مورد شکایت خود را اثبات کند.

مقاله‌های مرتبط:

    علاوه بر موارد دیگر، سامسونگ استدلال کرد که اپل نتوانسته دلیلی ارائه کند که نسخه‌های بین‌المللی Galaxy S و S II و Ace باید در لیست ابزارهای متهم شده، قرار گیرند. هیچ کدام از این سه محصول توسط سامسونگ و یا نمایندگان فروش این شرکت، بصورت مستقیم در ایالات متحده امریکا به فروش نرسیده‌اند و سرویس‌دهندگان مخابراتی نیز نسخه‌های متفاوت خود را دریافت کرده‌اند. پس دلیلی وجود ندارد که اپل این سه محصول را نیز در لیست شکایت خود قرار دهد.

    قاضی دادگاه نیز قبول کرد که مدارک اپل به اندازه لازم، کافی نیستند تا محصولات بین‌المللی را شامل شوند و به سامسونگ اجازه داد تا این محصولات را مستثنی کند.

    لازم است بدانید که شکایت اپل از سامسونگ شامل ۲۰ ابزار مختلف اندرویدی ساخت سامسونگ می‌باشد پس با حذف این ۳ محصول شکایت به پایان نمی‌رسد اما بدون شک اپل از این رای دادگاه خشنود نشده است.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات