معرفی سیستم تبلیغات آنلاین ادپرشیا

شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۵
مطالعه 4 دقیقه
اگر صاحب وب سایت یا وبلاگی هستید که تاکنون درآمدی از آن کسب نکرده اید و یا از درآمد حاصل از تبلیغات فعلی خود راضی نیستید، ادپرشیا این امکان را برای شما فراهم می آورد که تنها با ثبت وب سایت خود در سیستم و وارد کردن یک کد ساده، از همین امروز شروع به کسب درآمد کنید.
تبلیغات

همچنین اگر از سرعت فروش کالا و یا سرویس خود راضی نیستید، ادپرشیا این امکان را برای شما فراهم می آورد که تنها با صرف هزینه ای اندک، تبلیغ خود را میلیون ها بار برای مخاطبین خاص خود به نمایش در آورید. ادپرشیا امکان ایجاد تبلیغی کاملا هدفمند، برای رسیدن به بهترین نتیجه را در اختیار شما قرار می دهد.

به گفته دکتر علی اکبر جلالی پدر فناوری اطلاعات ایران و مشاور ادپرشیا ، سیستم تبلیغاتی آنلاین ادپرشیا یک سیستم تبلیغات حرفه‏ای آنلاین بومی است که ضمن سادگی برای کاربر، از نظر فنی در کلاس مهمترین سیستم‏های تبلیغاتی جهان مانند Google Adwords قرار دارد.

برخلاف سیستم های تبلیغاتی رایج بازار، ادپرشیا مجهز به الگورتیم های بسیار پیچیده برای مقابله با کلیک و نمایش های غیر مجاز (Click Bomb) است. امروزه بسیاری از افراد سود جو با استفاده از نرم افزار و ابزارهای مختلف برروی بنرهای تبلیغاتی کلیک کرده و به این ترتیب آمار نمایش و یا کلیک بنر را به شدت افزایش می دهند. اما ادپرشیا با بکارگیری فناوری روز دنیا سیستم کاملا ایمنی را راه اندازی کرده که در آن IPهای غیرمجاز مسدود می شوند تا تبلیغ کننده مطمئن باشد که آمار ارائه شده کاملا درست و صحیح است.

ادپرشیا

برای اینکه تعداد کلیک بنرهای فلش با فرمت SWF قابل شمارش باشند می بایست در دل فایل SWF تگ ClickTag وجود داشته باشد تا با نسبت دادن صفحه مقصد (Landing Page) بتوان میزان کلیک بنر را محاسبه کرد. اما از آنجایی که اکثر بنرهای فلش طراحی شده از ClickTag استفاده نمی کنند، ادپرشیا بصورت خودکار فایل SWF را مجددا کامپایل کرده و تگ ClickTag را به آدرس صفحه مقصد نسبت می دهد تا سیستم به راحتی بتواند تعداد کلیک های بنر فلش را محاسبه کند. در واقع یکی از برتری های سیستم تبلیغاتی ادپرشیا امکان محاسبه درست و صحیح تعداد کلیک هاست. درحال حاضر اکثر سیستم های تبلیغاتی ایرانی تنها قادر به ارائه سرویس های تعداد نمایش (Impression) می باشند اما الگوهای AdPersia کاملا مطابق با استانداردهای جهانی از جمله سرویس تبلیغاتی گوگل است.

وب سایت های تبلیغ گیرنده یا ناشر با دقت انتخاب می شوند تا بنرهای تبلیغ کنندگان در مکان های صحیح نمایش داده شوند. با این حال هر وب سایت در هر صفحه تنها می تواند چهار مکان تبلیغاتی را تعریف کند سیستم امنیتی ادپرشیا کلیه روش های ممکن برای افزایش بیش از 4 بنر در صفحه را محدود کرده است، تا به این ترتیب مانع سوء استفاده ناشران گردد.

در حال حاضر معمولا شرکت هایی که قصد تبلیغات آنلاین را دارند مجبورند با تک تک وب سایت ها در تماس باشند اما ادپرشیا این امکان را برای تبلیغ کننده فراهم می کند تا بدون نیاز به در تماس بودن با تک تک وب سایت ها و با انتخاب شاخه های مورد نظر (ورزش و سلامت، خبر، علم و فناوری، عمومی، سرگرمی، فرهنگ و هنر) کالا و یا سرویس خود را تبلیغ کنند. تبلیغ کننده آمار و نحوه خرج شدن بودجه خود را بصورت شفاف و زنده مشاهده می کند و هر زمان که از عملکرد یک بنر راضی نبود می تواند به سرعت بنر غیر جذاب خود را پیدا کرده و آن را با بنرهایی که جلب توجه بیشتر کرده و کلیک بیشتری خورده اند، جایگزین کند.

preview-01-lg

در سیستم تبلیغاتی ادپرشیا تبلیغ کننده می تواند کمپین های تبلیغاتی تعریف نموده و حداکثر بودجه هر روز تبلیغات خود را نیز تعیین کند تا بودجه تبلیغاتی به صورت صحیح در روزهای مختلف خرج شود. ادپرشیا از انواع مختلف تبلیغات متنی، تصویری و فلش پشتیبانی می کند و تبلیغ کننده می تواند، نوع پخش تبلیغات را بصورت تعداد نمایش (Impression) و یا تعداد کلیک (Click) انتخاب نماید.

برای مشاهده جزئیات بیشتر و یا ثبت نام در ادپرشیا به adpersia.com مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات