چگونه بدون باز کردن Facebook ، پیغامی روی صفحه اصلی خود ارسال کنیم

جمعه ۱۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
ممکن است در مکانی باشید که نتوانید به صفحه فیس بوک خود سر بزنید و یا فیس بوک شما در محل کارتان قابل دسترسی نباشد. در این مواقع می توانید تنها با ارسال یک ایمیل به فیسبوک خود، پیغام مورد نظرتان را روی صفحه فیس بوک ارسال کنید. در ادامه آموزش ارسال پیغام و تغییر Status مورد نظر روی صفحه فیسبوکتان را از طریق ارسال ایمیل آموزش خواهیم داد.
تبلیغات

قدم اول

پیش از آغاز کار ابتدا باید یک بار وارد اکانت خود شوید. برای این کار، صفحه Facebook را باز کنید و ایمیل و رمزعبور خود را وارد کنید.

facebook1

قدم دوم

اکنون به لینک https://about.facebook.com/ بروید. ایمیلی که در زیر قسمت Upload Via Email و در تصویر زیر مشخص شده را ذخیره کنید.

facebook3

[notice class="attention"]این ایمیل را به کسی ندهید و تنها آن را برای خود ذخیره کنید. می توانید این ایمیل را در قسمت Contact ایمیل خود ذخیره کنید تا محبور نباشید مجددا آن را در Facebook بیابید.[/notice]

قدم سوم

facebook5

اکنون یکی از سرویس دهنده های ایمیل خود مانند Gmail را باز کنید و در قسمت To آدرس ایمیلی که ذخیره کردید را وارد کنید. در قسمت Subject نیز مطلبی که تصمیم دارید در صفحه اصلی فیس بوک خود بنویسید را وارد کنید. توجه کنید که باید مطلب مورد نظرتان را در قسمت Subject بنویسید نه در قسمت متن اصلی.

اکنون متن مورد نظر شما وارد صفحه فیس بوک شده است.

منبع: Cnet

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات