سه آلمانی مرسدس بنز 300 SLR را با 10 هزار قطعه قراضه فلزی ساخته اند

دوشنبه ۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
سه آلمانی یکی از خودروهای محبوب مرسدس بنز را با قطعات فلزی مجددا ساخته اند. هرچند این خودرو حرکت نمی کند ولی ظاهر نسبتا یکسانی نسبت به Merceds 300 SLR دارد. این خودرو توسط سه نفر از شرکت Giants of Steel و با کنار هم قرار دادن هزاران قطعه فلزی بازسازی شده است. قطعات تشکیل دهنده این خودرو از یکی از مراکز بازیابی خودروهای اسقاطی جمع آوری شده و ساخت این خودرو نیز 7 ماه طول کشیده است.
تبلیغات

Armin Ciesilski و Peter Brakel و Water Willer سه مهندس شرکت آلمانی Giants of Steel می باشند که این خودرو را ساخته اند. Ciesilski ادعا کرده که می تواند هر خودرویی را با قطعات اسقاطی بسازد اما این پروژه خاص را بسیار مشکل دانسته،  چون در بازساخت این خودرو تمام جزئیات مد نظر قرار گرفته و حتی موتور خودرو نیز با قطعات فلزی قراضه ساخته شده است. البته موتور این خودرو کار نمی کند و تنها ظاهر شبیه به موتور اصلی پیدا کرده است.

حداکثر سرعت Mercedes 300 SLR حدود 290 کیلومتر در ساعت بود که در سال 1955 عنوان سریعترین خودرو جهان را از آن خود کرده بود. نمونه نمایشی این خودرو در موزه مرسدس بنز در آلمان وجود دارد. البته همانطور که پیش تر اعلام شد خودرو بازسازی شده که در ساخت آن از حدود 10 هزار قطعه فلزی قراضه استفاده شده حرکت نمی کند ولی سازندگان آن امیدوراند تا یکی از هوادارن 300 SLR، آن را به قیمت 100 هزار دلار خریداری کند.

منبع: OddityCentral

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات