نرم افزار Google+ برای iPhone عرضه شد

چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
امروز گوگل نرم افزار شبکه اجتماعی Google+ را برای سیستم عامل iOS (تلفن های iPhone و تبلت های iPad) منتشر کرد به این ترتیب کاربران iPhone به راحتی می توانند از امکانات این شبکه اجتماعی در تلفن خود استفاده کنند و گوگل نیز مخاطبین بیشتری را جذب Google+ خواهد کرد.
تبلیغات

قائم مقام مدیرعامل گوگل، Vic Gundorta ضمن معرفی Google+ برای iOS و با اشاره به قابلیت بسیار جذاب این شبکه اجتماعی یعنی Circles اعلام کرد: محتوای درست را بین حلقه های صحیح به اشتراک بگذارید.

هفته گذشته تعداد کاربران گوگل بیش از 10 میلیون کاربر اعلام شد و این هفته نیز براساس گزارش وب سایت های معتبر آماری تعداد کاربران Google+ بیش از 18 میلیون اعلام گردید و این در حالی است که ثبت نام در این شبکه اجتماعی تنها از طریق دعوتنامه امکان پذیر است.

اگر قصد عضویت در Google+ را دارید در بخش نظرات ایمیل خود را اعلام کنید تا ما شما را دعوت کنیم همچنین اگر عضو این شبکه اجتماعی هستید می توانید صفجه Google+ زومیت را به لیست دوستان خود اضافه کنید تا از اخبار فناوری مطلع شوید.

نرم افزار Google+ برای iPhone مشابه نرم افزار ارائه شده برای اندورید است. کاربران با این نرم افزار می توانند محتوای به اشتراک گذاشته شده در قسمت Stream را مشاهده کنند و یا محتوای مورد نظر خود را بین دوستان خود در حلقه های مختلف به اشتراک بگذراند. کاربر همچنین می تواند دوستان خود را در حلقه های مختلف قرار داده و یا شخص جدیدی را به لیست دوستان خود اضافه کند.

این نرم افزار همچنین امکان چت کردن با یک گروه از دوستان را فراهم می کند.

لینک دانلود نرم افزار مجانی Google+ برای iPhone

منبع: CNET

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات