تعداد کاربران Google+ به بیش از 10 میلیون نفر رسید

پنج‌شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شبکه اجتماعی Google+ که در حال حاضر بصورت آزمایشی و با تعداد کاربران محدود فعال است توانست بیش از 10 میلیون کاربر را جذب کند. این در حالی است که کاربر جدید تنها در صورت دعوت توسط یکی از اعضاء این شبکه اجتماعی می‌تواند عضو شود. با توجه به رشد و استقبال مردم از این شبکه اجتماعی انتظار می‌رود تا پایان هفته تعداد کاربران Google+ به 20 میلیون نفر برسد.
تبلیغات

یک مؤسسه مستقل آماری به نام Ancestry.com تخمین زده است که تعداد کاربران Google+ تا اخر هفته به 20 میلیون نفر خواهد رسید.

روز گذشته مدیرعامل گوگل تعداد 10 میلیونی کاربران Google+ را تأیید کرد و اضافه کرد که روزانه بیش از یک میلیارد محتوای مختلف در این شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری می‌شود. او همچنین اعلام کرد که روزانه بیش از 550 هزار تلفن اندروید فعال می‌شود و در حال حاضر بیش از 160 میلیون نفر از مرورگر Google Chrome استفاده می‌کنند.

در حال حاضر بسیاری از کاربران مشتاق به دلیل محدودیت ثبت نام نمی‌توانند به Google+ بپیوندند ولی با گسترش تعداد اعضاء این شبکه اجتماعی و دعوت کردن از دوستان خود روند رو به رشد Google+ صعودی است. امکانات بی‌نظیر این شبکه اجتماعی مانند حلقه ها، مکالمه ویدیوی چندنفره، به اشتراک‌گذاری ساده محتوا، امنیت و حفظ حریم خصوصی و غیره باعث جذب مردم به این شبکه اجتماعی شده است.

اگر با Google+ آشنا نیستند به مقاله های زیر مراجعه کنید:

  • اجتماعی Google+ رقیب جدی فیس بوک راه اندازی شد
  • آموزش: چطور تمام دوستان فیس بوک خود را به Google+ دعوت کنیم
  • فیس بوک برای رقابت با Google+، امکان مکالمه ویدیویی را اضافه کرد

دست یافتن به 20 میلیون کاربر طی دوره آزمایشی یک دستاورد بزرگ برای گوگل به شمار می‌رود اما هنوز قابل مقایسه با 750 میلیون کاربر فیس بوک نیست. به هر حال گوگل امیدوار است بسیاری از کاربران فیس بوک را جذب خود کند.

اگر قصد دارید به این شبکه اجتماعی بپیوندید ایمیل خود را در بخش نظرات در انتهای همین صفحه اعلام کنید تا ما شما را دعوت کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات